شناسه خبر:73120
1402/6/8 12:14:45

قائم مقام مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مرکزی گفت: افزایش مصرف برق در بخش صنعت استان که گامی در مسیر تحول و توسعه است، امیدبخش به نظر می‌رسد.

داود منصوری در حاشیه میزخدمت و افتتاح پروژه‌های شهرستان خنداب، در جمع مردم و مسوولان اظهار کرد: 80درصد مصرف برق استان مرکزی در حوزه تولیدات کشاورزی و صنایع است که این ویژگی استان را در زمینه تولیدات به طور ویژه برای فعالان اقتصادی در کشور قرار داده است.

وی بیان کرد: مصرف برق صنایع در کشور نسبت به سال گذشته 11 درصد رشد داشته است.

منصوری گفت: هر ساله مطابق دستور العمل تشویق و همکاری صنایع متناسب با میزان همکاری در ایام اوج مصرف برق پاداش‌های ویژه ای برای آنان لحاظ می‌شود، در این راستا شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی طی سال گذشته به 3021 صنعت، مبلغی بالغ بر 280میلیارد ریال پاداش همکاری در طرح‌های مدیریت مصرف اهدا کرده است.

وی افزود: یکی دیگر از نحوه همکاری صنایع بکارگیری مولد می‌باشد که در این راستا شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی مبلغ 140میلیارد ریال پاداش همکاری برای این دسته از صنایع لحاظ کرده است،همچنین طبق مصوبه وزارت نیرو که در تیرماه سال گذشته ابلاغ شد، صنایع می‌توانند برق تجدیدپذیر تولید کرده و به شبکه تزریق و همان میزان برق را از شبکه دریافت کنند.

قائم مقام مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در خصوص مشوق‌های مشترکان کم مصرف خانگی هم گفت:25 درصد مشترکان برق خانگی استان طی ماه‌های خرداد، تیر و مرداد پاداش صرفه‌جویی دریافت کردند.

منصوری افزود: 794هزار قبض برای مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی صادر شد که از این تعداد، 198هزار قبض حدود 9 میلیارد تومان پاداش صرفه‌جویی‌ گرفتند.

 

شناسه خبر 73120