شناسه خبر:72944
1402/6/5 09:32:31
در نخستین روز از هفته دولت 1402 انجام شد؛

افتتاح صدوبیست‌ونهمین جایگاه سوخت‌رسانی در منطقه همدان

سپهرغرب، گروه خبر: صدوبیست‌ونهمین جایگاه سوخت‌رسانی منطقه همدان در نخستین روز از ایام گرامیداشت هفته دولت افتتاح شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، مجتمع خدماتی- رفاهی ارگ، به‌عنوان بیست‌وهفتمین جایگاه‌ تحت مدیریت ناحیه ویژه ملایر، دوم شهریورماه 1402 با حضور امین روستایی مدیر منطقه و مسئولین استانی و محلی در مدار خدمت‌رسانی به هم‌وطنان قرار گرفت.

بر پایه این گزارش، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احد آزادی‌خواه نماینده مردم شریف ملایر در مجلس شورای اسلامی، سلمان اسمائیلی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، معاون اداره کل راهداری و حم‌ نقل جاده‌ای و تنی چند از مسئولین دستگاه‌های اجرایی و مقامات محلی و اهالی محل با همراهی امین روستایی مدیر منطقه و عباس حیدری رئیس ناحیه در این مجتمع حضور یافته و ضمن بازدید از بخش‌های مختلف ارائه‌دهنده خدمات جانبی در مجتمع فوق، اصلی‌ترین بخش این مرکز خدماتی را برای تحویل بنزین و نفتگاز بخش حمل‌ونقل افتتاح کردند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان در همین راستا گفت: این جایگاه در مرز ورودی استان همدان از طرف استان مرکزی قرار دارد و با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی دو سال پیش آغاز و با هزینه‌ای حدود 180 میلیارد ریال احداث شد.

امین روستایی با اشاره به پراکندگی و توزیع مطلوب جایگاه‌ها در این شهرستان، افزود: برخورداری مجتمع از چهار سکو و هشت تلمبه عرضه‌کننده بنزین و نفتگاز از نوع تکنوتار با ظرفیت ذخیره‌سازی مناسب، وضعیت اطمینان‌بخشی را ایجاد کرده است.

در این مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین احد آزادی‌خواه، نماینده مردم شریف ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز از برنامه‌های مسئولین استان و شهرستان در توسعه زیرساخت‌های ملایر خبر داد و از تلاش‌های صورت‌گرفته با وجود محدودیت‌ها و تحریم‌های موجود، قدردانی کرد.

گفتنی است؛ مجتمع خدماتی رفاهی ارگ علاوه‌بر امکانات موجود از قبیل رستوران، کافی‌شاپ و دیگر خدمات جانبی، دارای طرح توسعه جایگاه سی‌ان‌جی در آینده است.

شناسه خبر 72944