شناسه خبر:72510
1402/5/24 10:30:00
بازی‌های فوتبال فرزندان زیر 17سال پالایش و پخش درحال برگزاری است؛

تیم شرکت ملی پخش سایه به سایه پالایش نفت آبادان در صدر جدول

سپهرغرب -گروه خبری:مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان گفت: مسابقات سراسری فرزندان کارکنان شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران در شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان 18 مردادماه رسماً آغاز شد و تاکنون 6 بازی برگزار شده؛ تیم شرکت ملی پخش سایه به سایه پالایش نفت آبادان در صدر جدول است.

 

 

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، امین روستایی ابراز کرد: میزبانی اردوهای ورزشی فوتبال فرزندان شرکت ملی پالایش و پخش را منطقه همدان عهده‌دار شده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه ورزش در منطقه همدان طی سال‌های اخیر به‌شدت مورد توجه قرار گرفته است، ورزش و تحرک را عاملی برای نشاط سازمانی و بهبود فضای ارائه خدمات به مردم دانست؛ به‌خصوص که با اخلاق و تزکیه نفس همسو باشد.

وی اذعان کرد: سازمان‌های مترقی و پویا توجه به دو مؤلفه ورزش و آموزش را همواره درنظر دارند؛ زیرا سلامت جسم و روان، جنبش و حرکت و انگیزه‌ کافی برای تلاش تا نیل به اهداف سازمانی را زمینه‌سازی می‌کند و در این بستر است که امیدآفرینی به‌خوبی تفسیر و معنا می‌شود.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان با تشکر از تلاش‌های مدیر کمیته اجرایی، امور ورزش منطقه و همه واحدها که خالصانه در این رویداد مهم همکاری کردند، از میزبانی منطقه همدان ابراز خرسندی کرد و برای شرکت‌کنندگان و عوامل اجرایی توفیق در انجام امور را خواستار شد.

رمضانی، رئیس امور ورزش پخش نیز گفت: همراهی و همدلی مدیریت منطقه همدان با کارکنان در میزبانی شایسته این رویداد نشان از تدبیر مهندس روستایی در همگرایی مجموعه دارد و این منطقه استعداد تبدیل شدن به قطب ورزش وزارت نفت را دارد.

شریف‌لو، مسئول ورزش قهرمانی پالایش و پخش نیز طی سخنانی از حُسن برگزاری و انسجام عوامل اجرایی و برنامه‌ریزی موفق منطقه، تشکر کرد.

گفتنی است؛ در حاشیه این مراسم و در خلال بازی‌ها، موضوعات مهمی ازجمله ثبت جهانی هگمتانه، در پیش رو بودن کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان، اقدامات شاخص دولت سیزدهم، توصیه‌های عمومی مصرف بهینه و مدیریت هوشمندانه مصرف بنزین در تبلیغات محیطی لحاظ شده و خودنمایی می‌کند.

در مراسم افتتاحیه‌ برنامه اجرایی مسابقات و جدول تیم‌های فوتبال اعزامی از ستاد شرکت ملی پخش، ستاد پالایش و پخش، خطوط لوله و مخابرات، شرکت‌های پالایشی امام خمینی (ره) شازند اراک، آبادان و بندرعباس در دو گروه سنی زیر 17 سال و زیر 25 سال، بعد از قرعه‌کشی معرفی شدند.

بر پایه این گزارش، تاکنون 6 دیدار در دو روز متوالی در محل استادیوم ورزشی شهیدسلیمانی شهر بهار برگزار شده و 9 بازی دیگر در سه روز آتی انجام خواهد شد.

هم‌اکنون تیم پالایش نفت آبادان با دو برد متوالی و 6 امتیاز تنها با تفاضل گل بهتر نسبت به تیم شرکت ملی پخش در صدر جدول این رقابت‌ها جا خوش کرده و تیم پخش سایه به سایه آبادان در حرکت به سمت صدر است. رده‌های سوم تا ششم جدول به‌ترتیب از آنِ تیم‌های خط لوله با سه امتیاز، اراک سه امتیاز و ستاد پالایش و پخش و پالایش نفت بندرعباس است.

 

شناسه خبر 72510