شناسه خبر:72493
1402/5/24 09:56:09

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مریوان، گفت: در راستای افزایش ایمنی جاده‌ها عملیات شانه سازی و تنظیم بستر حریم جاده به طول 28 کیلومتر انجام گرفته است.

دیاری استواری در جمع خبرنگاران مریوان اظهار کرد: در راستای ترمیم خط‌کشی، عملیات خط‌کشی به طول 12کیلومتر در محور باشماق، 40کیلومتر در محور سنندج و یک کیلومتر در محور سروآباد اجرا شد و در حال حاضر نیز ادامه دارد.

وی تصریح کرد: پروژه روکش آسفالت محور باشماق در حال اجرا و فعال بوده و تاکنون 6کیلومتر از آن اجرایی شده است. همچنین طی مدت پنج ماه نخست سال تکمیل و بازسازی تابلو و علائم محور باشماق نیز به پایان رسیده است.

وی بیان کرد: در راستای ایمنی تردد زائران اربعین حسینی، عملیات آماده‌سازی چندین پارکینگ آغاز شده و هم‌اکنون در حال اتمام است.

رئیس راهداری شهرستان مریوان بیان کرد: جهت پوشش آنتن‌دهی مخابرات، جاده دسترسی به دکل مخابراتی در محدوده درگاشیخان، کله وینجه، بیلو و پلیاندر انجام گرفته است.

استواری تصریح کرد: عملیات ترانشه‌برداری جهت تعریض و افزایش دید رانندگان به حجم 2000مترمکعب در محدوده نژمار و کانی میران انجام گرفته و در بحث راهدارخانه‌ها نیز راهدارخانه توت سرخان به طور کامل بازسازی و تعمیر شده است.

وی با اشاره به پروژه‌های راه روستایی افزود: عملیات اجرایی در محورهای کوماسی، سیاناو، میرگه‌دریژ و عیسوله فعال بوده و دو کیلومتر از روستای درگاشیخان تا توتوندره و1/5 کیلومتر از سه راهی چالی سور تا سه راهی گله آسفالت شده است.

وی یادآور شد: تیغه‌زنی راه‌های روستایی نیز به ترتیب اولویت انجام گرفته و نیز ادامه خواهد داشت.

 

 

شناسه خبر 72493