شناسه خبر:72441
1402/5/23 11:53:13

سپهرغرب -گروه خبر:سرپرست معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: دغدغه‌های جوانان و شنیده شدن در قالب برگزاری گفت و شنود جوانان با مدیران به همت گروه مشارکت‌های اجتماعی معاونت امور جوانان و با دعوت از جمعی از مدیران ارشد استان و جوانان کردستانی برگزار می‌شود.

مجید آوج، اظهار کرد: 22 لغایت 29 مرداد ماه در تقویم رسمی، به‌عنوان هفته تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی نامگذاری شده است و معاونت دستگاه ورزش و جوانان کردستان نیز به این مناسبت و تشویق جوانان به مشارکت در حوزه‌های مختلف اجتماعی، ویژه برنامه‌هایی را برای اجرا در این هفته در نظر گرفته است.

وی افزود: در نخستین برنامه از ویژه برنامه‌های این هفته، جلسه جهاد تبیین با محوریت «سواد رسانه‌ای» با حضور جمعی از دبیران و اعضای سازمان‌های مردم‌نهاد استان در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

سرپرست معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان، با اشاره به اهمیت رسانه‌ها در پوشش برنامه‌های این معاونت در هفته تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی عنوان کرد: یکی از برنامه‌های در نظر گرفته شده برپایی میزگرد رسانه‌ای تخصصی با موضوع مشارکت‌های اجتماعی و توسعه اجتماعی است که با حضور کارشناسان و جمعی از فعالان حوزه رسانه در دفتر خبرگزاری بُرنا برگزار می‌شود.

آوج ادامه داد: گفت و شنود جوانان با مدیران از دیگر برنامه‌های این معاونت است که به همت گروه مشارکت‌های اجتماعی معاونت امور جوانان و با دعوت از جمعی از مدیران ارشد استان و جوانان کردستانی در راستای مطرح کردن دغدغه‌های جوانان و شنیده شدن و در دستور پیگیری قرار دادن مدیران برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: دیدار اعضای سازمان‌های مردم نهاد حوزه جوانان با نماینده ولی فقیه و ائمه جمعه و همچنین دیدار سمن‌های جوانان با استاندار کردستان و فرمانداران شهرستان‌های تابعه استان از دیگر برنامه‌های این معاونت است.

وی، در ادامه به برگزاری جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان استان و شهرستان‌های مختلف استان در هفته تشکل‌ها اشاره کرد و افزود: موضوع و دستور کار این جلسات با توجه به مناسبت آن «مشارکت‌های اجتماعی و سلامت جوانان» تعیین شده است و تلاش می‌شود که مصوبات مناسبی در این جلسات به تایید اعضای ستاد برسد.

برگزاری مسابقات ورزشی ویژه اعضای سازمان‌های مردم نهاد جوانان در محل خانه جوانان و برپایی نشست هم اندیشی معاونت امور جوانان با دبیران شبکه‌های تخصصی ستاد ساماندهی از دیگر برنامه‌های این معاونت است که سرپرست امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان به آن اشاره داشت و تأکید کرد: در برگزاری این برنامه‌ها تلاش خواهد شد تا رسانه‌ها حضور پررنگی داشته و به طور کامل این برنامه‌ها را پوشش دهند.

آوج با بیان اینکه گفتگو و مصاحبه با مطبوعات و رسانه‌های گروهی در خصوص عملکرد معاونت جوانان از برنامه‌های پایانی هفته تشکل‌ها است، تصریح کرد: کارگاه آموزشی سیاست‌گذاری در حوزه جوانان با هدف آشنا ساختن کارشناسان حوزه مشارکت‌های اجتماعی در اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرستان‌ها با اهمیت این بخش در طول هفته تشکل‌ها برپا خواهد شد.

 

شناسه خبر 72441