شناسه خبر:72132
1402/5/14 12:49:30

استاندار همدان گفت: 47 میلیارد تومان برای تکمیل استخرهای دانش‌آموزی در سطح استان هزینه شده است.

علیرضا قاسمی‌فرزاد ظهر روز پنجشنبه در مراسم بازگشایی و بهره‌برداری از استخر شهید بهمنی اداره آموزش‌وپرورش ناحیه یک اظهار کرد: طی یک‌سال گذشته مجموعاً هفت استخر در سطح استان تکمیل شد و به بهره‌برداری رسید که درحال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

وی با بیان اینکه با وجود بحران آب در سال گذشته امسال در همدان 11 استخر درحال ارائه خدمت به شهروندان است، گفت: درتلاش هستیم استخر دیگری که متعلق به اداره آموزش‌وپرورش ناحیه دو است با تکمیل تجهیزات و همراهی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس طی هفته‌های آینده به بهره‌برداری برسد.

استاندار همدان با بیان اینکه این استخر برای فرهنگیان، دانش‌آموزان و بازنشستگان آموزش‌وپرورش خدمات ارائه می‌کند، تصریح کرد: برای تکمیل و بهره‌برداری از استخرهای دانش‌آموزی در شهرهای همدان، ملایر، نهاوند و اسدآباد 47 میلیارد تومان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه دولت تمام توان خود را به‌کار گرفته تا خدمات‌رسانی به مردم به ثمر برسد، اظهار کرد: اعتبارات سفر رئیس‌جمهور منشأ اثر برای پروژه‌های نیمه‌تمام دهه‌های گذشته در استان است.

قاسمی‌فرزاد گفت: به‌دلیل حساسیت محور همدان- گل‌تپه- غار علیصدر، این پروژه با مساعدت رئیس‌جمهور در مصوبات سفر قرار گرفت و عملیات اجرایی ساخت آن روز چهارشنبه با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی آغاز شد.

وی با بیان اینکه ایستگاه راه‌آهن همدان تکمیل شده و به‌زودی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، افزود: زمین‌های بلاتکلیف در شهر ملایر برای ساخت مدارس به آموزش‌وپرورش اختصاص یافت.

 

شناسه خبر 72132