شناسه خبر:71922
1402/5/7 11:59:31

فرماندار شهرستان بهار از پلمب دو واحد آلاینده طی اخطار و تذکر قبلی در این شهرستان خبر داد و گفت: مصمم به حل قطعی بوی مشمئزکننده در شهرستان هستیم.

مجتبی فیض‌اللهی ظهر روز چهارشنبه و در جریان بازدید سرزده از برخی صنایع آلاینده و ایجادکننده بوی مشمئزکننده در شهرستان، اظهار کرد: پیگیری حل مشکل 15 ساله بوی نامطبوع در شهرستان را اولویت کاری خود قرار دادم و در این راستا جلسات متعددی با حضور کارشناسان و مدیران شرکت‌های متخلف صورت گرفته است.

وی افزود: بازرسی‌های مستمر از سوی محیط‌زیست شهرستان انجام شده و بخش اعظمی از بوهای مشمئزکننده کاسته شده است؛ از این کانون‌های تولید بو سه مورد باقی مانده که مشکل آن را نیز رفع خواهیم کرد‌.

فرماندار شهرستان بهار با بیان اینکه آسایش و آرامش مردم خط قرمز ما است، تصریح کرد: ضمن اینکه از تولید در شهرستان حمایت می‌کنیم، اما اولویت اصلی ما آرامش مردم است و در این رابطه اغماض و مماشاتی نخواهیم داشت.

وی گفت: متأسفانه برخی از کارخانه‌ها و شرکت‌ها به اخطارها کم‌توجهی کردند و به همین دلیل امروز بخش پخت ضایعات واحد کشتارگاه مرغ و نیز قسمت تولید کمپوست قارچ کوهستان شهرستان پلمب شد.

 

شناسه خبر 71922