شناسه خبر:71848
1402/5/3 09:15:26
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه:

مشکل کم آبی 11 روستای شهرستان کرمانشاه برطرف شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه اعلام کرد: مشکل کم‌آبی و افت فشار مجتمع 11 روستایی «ده قاسم» از توابع بخش مرکزی شهرستان کرمانشاه برطرف شد.

«رضا داودی» روز دوشنبه افزود: باتوجه به اطلاع رسانی اهالی روستای ده قاسم، مبنی بر افت فشار و کم آبی این مجتمع 11روستایی برای رفع این مشکل در کوتاه‌ترین زمان ممکن، کارشناسی‌های تخصصی توسط پرسنل و مدیریت آبفا شهرستان کرمانشاه بعمل آمد.

وی اضافه کرد: پس از هم فکری و پیشنهاد اهالی روستا مبنی بر استفاده از یک حلقه چاه عمیق دولتی در حد فاصل‌ روستای «تنور دول» و «ویس احمد»، کارشناسان شرکت آبفا استان با در نظر گرفتن محدودیت تأمین زمین محل حفر چاه جدید، طولانی بودن عملیات اجرایی حفر چاه و تجهیز با پیگیری‌های فراوان و با وجود داشتن معارض اجتماعی، مجوز بهره برداری را از چاه موردنظر از مدیریت منابع آب اخذ کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه اظهار کرد: با انجام آزمایش‌های متعدد و کلرزنی موردنیاز با اجرای 200 متر لوله گذاری و اتصال آن به شبکه آب شرب روستاهای مجتمع ده قاسم مشکلات کم‌آبی ساکنین این منطقه مرتفع شد.

وی در پایان عنوان کرد: این عملیات اجرایی باعث رفع افت فشار آب و بهره مندی کامل روستاهای تنور دول، تازه آباد مورچی، ویس احمد و پتی آباد از نعمت خدادادی آب شرب سالم شد.

 

شناسه خبر 71848