شناسه خبر:71648
1402/4/29 08:58:29

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی وگردشگری استان ایلام گفت: در راستای نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی بازدیدها از مراکز اقامتی و پذیرایی در ایلام افزایش پیدا می‌کند.

فرزاد شریفی صبح چهارشنبه گفت: به مناسبت آغاز ایام ماه محرم و عزاداری سرور و سالار شهیدان نظارت بر واحد‌های اقامتی و پذیرایی ایلام برای اسکان زائران تشدیدی می‌یابد.
وی افزود: این بازدیدها در راستای کنترل کیفیت خدمات در واحد‌های گردشگری استان اعم از مراکز اقامتی، پذیرایی و مجتمع‌های خدمات رفاهی با همکاری تعزیرات حکومتی، مدیریت اماکن و دانشگاه علوم پزشکی انجام خواهد شد.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی وگردشگری استان ایلام تصریح کرد: هدف از این بازدید‌ها بهبود سطح کیفیت خدمات‌دهی به مسافران و زوار در ایام ماه محرم و اربعین حسینی است.
شریفی ادامه داد: همچنین با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین، نظارت‌های مستمر بر کیفیت و نرخ خدمات و صنوف مختلف ازجمله مراکز اقامتی، پذیرایی بین‌راهی و دفاتر خدمات مسافرتی افزایش خواهد یافت.
وی خاطرنشان کرد: استان ایلام به سبب وجود مرز بین‌المللی مهران در دو ماه محرم و صفر با انبوه ورود مسافران و زائران اباعبدالله (ع) رو به رو است و در این رابطه اداره کل میراث فرهنگی این استان آمادگی کامل مراکز اقامتی و خانه مسافر‌ها برای اسکان ضروری مسافران و زوار حسینی اعلام می‌دارد.

شناسه خبر 71648