شناسه خبر:71601
1402/4/28 09:02:28
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

امنیت پایدار در کردستان برقرار است

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده سپاه بیت‌المقدس گفت: به همت پاسداران و نیروهای سپاه، امنیت پایدار بعنوان زیرساخت تمامی فعالیت‌ها در کردستان برقرار است.

سردار امان‌الله گشتاسبی صبح روز گذشته در مراسم تکریم و معارفه مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه کردستان اظهار کرد: در مدت 20 روزی که توفیق خدمت در سپاه کردستان دارم، دریافتم آحاد شیعه و سنی کردستان و نیروهای این استان از تواضع و اخلاص و روحیه مهمان‌نوازی برخوردارند.
وی ابراز امیدواری کرد، در کنار مردم و سایر نیروها وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهند.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با عنوان اینکه ما در کردستان دو مأوریت امنیت و بسیج را برعهده داریم، تصریح کرد: نخستین مأموریت اساسی سپاه در کردستان برقراری امنیت است که زیرساخت تمامی برنامه‌ها و کارها در استان است.
سردار گشتاسبی افزود: دشمن سال‌های سال است تلاش می‌کند امنیت پایدار در کردستان را تهدید کند اما به همت پاسداران و نیروهای سپاه امنیت در کردستان ایجاد شده و پایدار است.
وی عنوان کرد: حضور ما و آحاد رزمندگان سپاه بیت‌المقدس حاکی از آن است که مأموریت اصلی پاسداران در کردستان ایجاد امنیت به‌عنوان بستر تمامی فعالیت‌هاست.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در ادامه گفت: امروز به برکت تلاش‌های رزمندگان و با راهنمایی‌های سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه، رزمندگان کردستان در راستای ایجاد امنیت پایدار در این منطقه افتخارات زیادی رقم زده‌اند و این مأموریت همچنان ادامه خواهد داشت.
سردار گشتاسبی مأموریت دوم سپاه در کردستان را مسئله بسیج دانست و گفت: امنیت و بسیج دو مسئله مهم هستند که امروز تلاش همه برای امنیت و کار بسیج رسالت سنگینی است.
وی اضافه کرد: کمتر اتفاق افتاده فردی به‌عنوان پاسدار وارد سپاه شود و در سخت‌ترین منطقه کردستان خدمت نکرده باشد‌.

شناسه خبر 71601