شناسه خبر:71508
1402/4/26 08:40:53
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان:

عملیات بهسازی بلوار غدیر قروه با اعتبار 235 میلیارد ریالی آغاز شد

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کردستان از آغاز عملیات بهسازی و روکش بلوار غدیر قروه با اعتباری بالغ بر 235 میلیارد ریال خبر داد.

فرزاد حسنی اظهار کرد: طول این مسیر 15/5 کیلومتر است که عملیات روکش و بهسازی آن در یک باند 22 متری ظرف 2 ماه آینده تحویل مردم شهرستان قروه داده خواهد شد.
وی افزود: در مجموع برای این محور 8 هزار و 500 متر مربع تراش و لکه گیری، 66 هزار متر مربع ماسه آسفالت و 125 هزار متر مربع روکش آسفالت با اعتباری بالغ بر 235 میلیارد ریال انجام می‌شود.
پرویز اوسطی نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید اظهار کرد: بحث روکش بلوار غدیر شهرستان قروه طی چند روز گذشته شروع شده است و امیدواریم این پروژه در سریع‌ترین زمان ممکن بهسازی شود.
وی افزود: این بلوار یکی از بلوارهای اصلی و مهم کردستان به شمار می‌آید و استان را به مرکز کشور وصل می‌کند.
اوسطی خاطرنشان کرد: در گذشته به دلیل اینکه به درستی از این بلوار مراقبت نشده است روکش این بلوار دچار تخریب شده است و این بلوار از شرایط خوبی برخوردار نبود و نارضایتی‌های زیادی را به دنبال داشت.
وی افزود: با توجه به پیگیری‌هایی که در دو سال گذشته انجام دادیم از طریق وزارت راه و شهرسازی سال گذشته موفق شدیم ابلاغیه روکش بلوار را از وزارت راه در مباحث تأمین قیر و اعتبار اخذ کنیم.
نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: لاین رفت و برگشت این پروژه حدوداً 15 کیلومتر است که ظرف دو ماه آینده این پروژه به اتمام می‌رسد و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
اوسطی خاطرنشان کرد: طی هفته‌های آتی پروژه «دهگلان «تا «داشبلاغ» که حدوداً 136 کیلومتر در لاین رفت و برگشت روکش خواهد شد.
وی اعلام کرد: برای بهسازی محور داشبلاغ تا دهگلان نیز 478 میلیارد تومان هزینه خواهد شد.

شناسه خبر 71508