شناسه خبر:71345
1402/4/21 11:32:50

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان گفت: تعریف پروژه‌های جدید منوط به اتمام تمامی پروژه‌های تعریف شده و نیمه‌تمام در سطح استان است.

اکبر محمدی در دیدار با محسن فتحی نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اتمام پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بالای ٧٠ درصد و اولویت‌دار استان ازجمله اهداف پیش روی این سازمان در سال‌جاری است.

وی تعریف پروژه‌های جدید را منوط به اتمام تمامی پروژه‌های تعریف‌شده در سطح استان دانست.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان تعامل، همکاری و پشتیبانی مجمع نمایندگان استان کردستان با این سازمان در راستای پیگیری مطالبات استان در حوزه‌های مختلف را مهم ارزیابی کرد و افزود: امیدواریم در رویکرد نوین سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان، سهم مشارکت همه طیف‌های مختلف، دستگاه‌های اجرایی، نخبگان و بویژه نمایندگان مردم استان در مجلس بیش از پیش پررنگ‌تر شود.

محمدی اذعان کرد: معتقدیم بهره‌گیری از خرد جمعی راهگشای بسیاری از چالش‌های پیش‌روی استان کردستان در امر برنامه‌ریزی است.

در ادامه نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی با تبریک انتصاب سرپرست جدید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان، خواستار پیگیری و تأمین منابع مالی پروژه‌های در دست احداث و زیرساختی استان همچون راه آهن همدان ـ سنندج و همچنین فرودگاه سقز در سال‌جاری شد.

 

شناسه خبر 71345