شناسه خبر:71277
1402/4/20 09:21:52

سپهرغرب، گروه خبر: استاندار ایلام گفت: افزایش کیفیت پخت نان باید در دستور کار نانوایی‌های ایلام باشد.

حسن بهرام‌نیا صبح روز دوشنبه به اتفاق فرماندار ایلام به‌صورت سرزده از نانوایی‌های سطح شهر ایلام بازدید و در جریان مشکلات و مسائل نانوایی‌ها و کیفیت پخت نان قرار گرفت.
استاندار ایلام در جریان این بازدید ضمن تأکید بر افزایش کیفیت پخت نان و آغاز فعالیت نانوایی طبق زمان‌بندی مشخص، گفت: طرح هوشمندسازی آرد و نان از عرضه‌ آرد خارج از شبکه جلوگیری کرده است.
بهرام‌نیا با اشاره به مزایای طرح هوشمندسازی آرد و نان، یادآور شد: شناسایی تخلفات واحدهای نانوایی‌ها، رصد و پایش هوشمند فعالیت آن‌ها، ازجمله مزایای طرح هوشمندسازی آرد و نان است.
وی با بیان اینکه افزایش کیفیت پخت نان باید در دستور کار نانوایی‌ها باشد، افزود: در کنار افزایش کیفیت پخت نان، آغاز فعالیت آن‌ها باید طبق زمان‌بندی تعیین‌شده باشد.
گفتنی است، در این برنامه صاحبان نانوایی‌ها مشکلات و مسائل خود را با استاندار ایلام مطرح کردند و بهرام‌نیا نیز در تماس تلفنی با چندین مدیر، تأکید کرد که مشکلات نانوایی‌ها در اسرع وقت برطرف شود.
استاندار ایلام همچنین درخصوص قطعی آب صبح و مشکلات برای آغاز فعالیت نانوایی‌ها، بلافاصله خواستار حضور مدیرعامل آب و فاضلاب استان در برنامه بازدید شد و تأکید کرد که مشکل آب برای فعالیت نانوایی در اسرع وقت برطرف شود.
سال گذشته 50 نانوایی استان با تسهیلات صندوق کارآفرینی امید تجهیز شدند و بهداشت محیطی این نانوایی‌ها مورد بازرسی و پایش قرار گرفت.

شناسه خبر 71277