شناسه خبر:71076
1402/4/15 09:09:35

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با یادآوری اختصاص 16 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل و آماده‌سازی مجموعه فرهنگی ورزشی بهاران سنندج، گفت: تا پایان امسال استخر و هتل این مجموعه هم به بهره‌برداری می‌رسد.

فرزاد پیشکاری اظهار کرد: در استان کردستان چهار مجموعه ورزشی کارگری در شهرستان‌های سنندج، مریوان، بیجار و قروه سالانه خدمات فرهنگی، ورزشی و تفریحی به کارگران و خانواده‌های کارگری ارائه می‌دهند.
وی افزود: در تلاش هستیم با رایزنی‌های صورت گرفته، در سایر شهرستان‌های استان نیز مجموعه‌های فرهنگی ورزشی کارگری راه‌اندازی کنیم.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان خاطرنشان کرد: در سفر رئیس جمهور به کردستان 16 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل و آماده‌سازی مجموعه فرهنگی ورزشی بهاران سنندج و دو میلیارد تومان نیز برای مجموعه فرهنگی ورزشی مریوان اختصاص یافت.
پیشکاری اظهار کرد: در شهرستان سقز نیز 12 هزار مترمربع زمین برای احداث مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران اختصاص یافته که در صورت تأمین بودجه، به‌زودی احداث این مجموعه برای کارگران و خانواده‌های کارگری این شهرستان آغاز خواهد شد.
وی گفت: مجموعه فرهنگی، ورزشی کارگران بهاران سنندج در چهار پروژه، زمین چمن مصنوعی، مجموعه سرپوشیده چندمنظوره و هتل و استراحتگاه کارگران در زمینی به مساحت 36 هزار مترمربع در حال خدمت‌رسانی به جامعه کارگری و مردم سنندج است و امیدواریم با تلاش شبانه‌روزی و کار جهادی، استخر و هتل این مجموعه هم در سال‌جاری به بهره‌برداری برسد.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان در بخش دیگری از سخنانش اعلام کرد: وزارت کار اهتمام جدی در بحث ورزش کارگری و نشاط و شادابی جامعه کار و تولید دارد بنابراین کارخانه‌های موجود در کردستان را مکلف به تأمین محیط مناسب برای ورزش کارگری کرده‌ایم.

شناسه خبر 71076