شناسه خبر:71065
1402/4/15 08:44:06
مدیرکل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری همدان:

هرکس مردم را ناامید کند، خائن است

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری همدان با بیان اینکه هرکس در هر جایگاهی مردم را ناامید کند خائن است، گفت: برخی با وجود مشاهده دستاوردها نه‌تنها حاضر نیستند به یک مورد از آن‌ها اشاره کنند، بلکه فقط مسیر تخریب را در پیش گرفته‌اند.

غلامرضا فریدونی در مراسم تکریم و معارفه بخشدار مرکزی فامنین با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در ضرورت امیدآفرینی در جامعه، اظهار کرد: هرکس مردم را ناامید کند و بذر امید را در دل مردم بخشکاند، در هر جایگاه و شخصیتی باشد، خائن است.
وی نقد منصفانه را موجب پویایی و حیات جامعه دانست و افزود: البته مرز بین نقد و تخریب و سیاه‌نمایی کاملاً مشخص است، چراکه نقد باید سازنده و دلسوزانه باشد.
مدیرکل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری همدان بیان نقاط قوت را در کنار ضعف‌ها یک روش قرآنی عنوان کرد و گفت: خداوند متعال در قرآن کریم ابتدا به خصلت خوب امانتداری اهل کتاب اشاره می‌کند و می‌فرماید «در میان اهل کتاب، کسانی هستند که اگر ثروت زیادی به رسم امانت به آن‌ها بسپاری، به تو بازمی‌گردانند».
وی افزود: متأسفانه برخی با وجود مشاهده دستاوردها و عملکرد دولت و مدیران استانی نه‌تنها حاضر نیستند حتی به یک مورد از آن‌ها برای ایجاد امید در جامعه و مسیر رو به رشد کشور اشاره کنند، بلکه فقط مسیر تخریب را در پیش گرفته‌اند!
فریدونی با یادآوری 28 خردادماه روز ایمان و امید، گفت: دولت مردمی آیت‌الله رئیسی شعارهای انقلاب را احیا کرد؛ درحالی که دولت دوازدهم چشم امیدش به کشورهای غربی و کدخدا بود و دل به میوه‌های خیالی برجام بسته بود.
وی با یادآوری توفیقات فراوانی که در حوزه بین‌الملل و سیاست خارجی رخ داده است، اظهار کرد: به طعنه می‌گفتند شما زبان صحبت با دنیا را بلدید؟ الان معلوم شد که رئیس‌جمهور و تیم وزارت خارجه این دولت با حفظ عزت نظام اسلامی به‌خوبی زبان گفت‌وگو با دنیا را می‌داند.
مدیرکل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری همدان افزود: در اثر عملکرد خوب دولت در سیاست خارجی امروز نخست‌وزیر آلبانی می‌گوید منافقان نمی‌توانند در خاک این کشور علیه ایران توطئه کنند و باید آلبانی را ترک کنند.
وی گذر از دولت پیر و خسته قبل را یکی از امتیازات دولت مردمی دانست و ابراز کرد: در شهرستان فامنین اکثر مسئولان جوان و دهه شصتی هستند و مدیر ارشد استان نیز اعتقاد دارد که می‌شود به جوان‌ها اعتماد کرد؛ چراکه آن‌ها در پست‌های مدیریتی، خوش درخشیدند.
فریدونی با بیان بخشی از اقدامات 20 ماه گذشته در استان، گفت: تأمین آب پایدار و سالم، عدم قطع برق خانگی، احیای واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه‌تعطیل، برقراری پرواز حجاج از فرودگاه همدان، تخصیص زمین برای نهضت ملی مسکن و تلاش برای ثبت جهانی هگمتانه بخشی از اقدامات شاخص و مهم است که به همت مدیران استانی به‌ویژه استاندار محقق شده و هرکدام از این اقدامات آرزوی چندین‌ساله مردم همدان بوده است.
وی با بیان اینکه در سال انتخابات هستیم و مشارکت در انتخابات برای ما یک اصل است، تأکید کرد: رعایت چهار اصل مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت در انتخابات را باید جدی بگیریم.
فریدونی تصریح کرد: چهار مؤلفه‌ای که مقام معظم رهبری در ابتدای سال اشاره فرمودند باهم ارتباط نزدیک دارند و رفتار مجریان انتخابات باید عادلانه و متوازن باشد.
وی گفت: دستورالعمل وزارت کشور که مورد بحث و گفت‌وگو در مجلس شورای اسلامی قرار گرفته شد نیز در همین راستا بود و تأکید می‌کنیم مدیران، مشی تعامل و همکاری با نمایندگان مردم در مجلس را برای پیشبرد کارهای مردم، سرلوحه کار خود قرار دهند.
مدیرکل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری همدان تصریح کرد: فامنین مهد تدین و علمای فرهیخته و شهدای برجسته کشوری و استانی است و می‌شود به این شهرستان بالید و به آن افتخار کرد.
در این مراسم با قدردانی از تلاش‌ها و خدمات مهدی کرمی در دوران مسئولیت، حمید ربانی‌ارشد به‌عنوان بخشدار مرکزی فامنین معرفی شد.

شناسه خبر 71065