شناسه خبر:71057
1402/4/15 08:32:51

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان از کمک 195 میلیارد تومانی دستگاه‌های اجرایی با انعقاد تفاهم‌نامه‌های مشترک به کمیته امداد همدان خبر داد.

محمدرسول شیخی‌زاده اظهار کرد: کمیته امداد خدمات مختلفی در زمینه‌های حمایتی، فرهنگی و مشاوره، اشتغال، مسکن، امور حقوقی، درمان، جهیزیه، اکرام ایتام و محسنین و غیره به 62 هزار خانوار زیر پوشش استان ارائه می‌دهد.
وی بیان کرد: یکی از راه‌های تأمین اعتبارات مورد نیاز، بهره‌مندی از ظرفیت خیرین و سایر سازمان‌ها در سطح استان و کشور است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان بیان کرد: این نهاد با هدف هم‌افزایی با سازمان‌های مختلف در ارائه خدمت به نیازمندان، 42 مورد تفاهم‌نامه در طول چهار سال گذشته در سطح ملی و استانی منعقد کرده که تاکنون 195 میلیارد تومان از سوی سازمان‌های طرف تفاهم‌نامه به کمیته امداد کمک شده است.
وی ضمن تشکر از دستگاه‌های طرف تفاهم‌نامه‌ها، گفت: همه سازمان‌های دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی هستند که با همکاری مناسب دوسویه می‌توان از این ظرفیت‌ها برای ارائه خدمت به مردم استان به‌ویژه نیازمندان در راستای توانمندسازی آنان استفاده کرد.
شیخی‌زاده با اعلام آمادگی کمیته امداد استان برای انعقاد تفاهم‌نامه‌های مشترک، اظهار کرد: امیدواریم با تعامل بیش‌ازپیش سازمان‌ها، بتوان گام‌های بلندی در ارائه خدمت به نیازمندان جامعه به‌ویژه ایتام و زنان سرپرست خانوار برداشت.

شناسه خبر 71057