شناسه خبر:70982
1402/4/13 09:04:08

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس کل دادگستری استان ایلام با اشاره برخورد جدی دستگاه قضائی با ساخت و سازهای غیرمجاز، گفت: 342 هکتار از اراضی ملی در استان ایلام رفع تصرف شده است.

عمران علیمحمدی روز دوشنبه در ️جلسه شورای معاونان دادگستری استان ایلام اظهار کرد: طی نظرسنجی مردمی از عملکرد قوه قضائیه در سال گذشته، 85 درصد از مراجعان به دادگستری از برخورد قضات و کارکنان قوه قضائیه رضایت کامل داشتند.
وی با اشاره به اینکه دادگستری استان از این حیث در رتبه دوم کشور قرار دارد، تأکید کرد: نظارت و بازرسی‌های دوره‌ای مسئولان قضائی استان در عملکرد مثبت حوزه‌های قضایی بسیار موثر بوده است. ️
رئیس کل دادگستری ایلام یادآور شد: باید از توان و فکر قضات جوان استفاده شود، ️در صدد دادرسی تمام الکترونیک و بدون کاغذ هستیم و یکی از قضات توانمند در این زمینه را مأمور این کار کرده‌ایم.
علیمحمدی تأکید کرد: طی یکسال گذشته ️342 هکتار از اراضی ملی که توسط افراد سودجو تصرف شده بود خلع ید و به دولت واگذار شده است.
وی اضافه کرد: قصات و کارکنان باید روحیه جهادی و انقلابی داشته و شبانه‌روز در خدمت جامعه و امنیت روانی مردم باشند، مبارزه با فساد اقتصادی، اجتماعی و اداری از اولویت‌های دستگاه قضائی استان است. ️
رئیس کل دادگستری ایلام افزود: دستگاه قضائی استان خود را مکلف به تأمین آزادی‌های مشروع مردم، حفظ حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع می‌داند، رسیدگی سریع و دقیق به پرونده‌های مسن و معوق در دستور کار دستگاه قضائی استان است و به طور جد آن را پیگیری می‌کنیم.

شناسه خبر 70982