شناسه خبر:70716
1402/4/6 08:20:45

سپهرغرب، گروه خبر: عملیات احداث پارک چهار هکتاری روز دوشنبه با حضور شهردار و جمعی دیگر از مدیران شهری در محله اسلام آباد سنندج آغاز شد.

شهردار سنندج روز دوشنبه در حاشیه آغاز عملیات این پارک اظهار کرد: این پارک تفریحی ورزشی شامل پارکینگ، زمین فوتبال، زمین والیبال، مسیردوچرخه سواری، ست‌ بازی کودکان، نشیمن‌گاه خانواده و پیاده‌راه است.
سید انور رشیدی افزود: پارک چهارهکتاری اسلام آباد در قالب پنج سکو طراحی شده که سکوی نخست آن شامل پارکینگ به صورت خطی و سکوی دوم فضای سبز و نشیمن‌گاه خانوادگی است.
وی با بیان اینکه براساس طراحی انجام شده سکوی سوم این پارک شامل ست بازی کودکان، پیاده‌راه و نشیمنگاه است، ادامه داد: در ضلع غربی پارک، ست ورزشی و زمین فوتبال و زمین والیبال احداث می‌شود.
شهردار سنندج با بیان اینکه قسمت جنوب غربی پارک نیز به صورت مسیر دوچرخه سواری درون پارکی تدوین و اجرا می‌شود، گفت: در میدان ورودی که بخش‌بندی پارک در آن انجام می‌گیرد آب نمای زیبایی طراحی و اجرا می‌شود.
رشیدی با تاکید براینکه تمام تلاش ما عملیاتی کردن و اجرای کامل این پروژه قبل از پایان سال‌جاری است، افزود: اجرای این قبیل پروژه‌های رفاهی تفریحی در مناطق کم برخوردار نقش مهمی در ارتقای رضایتمندی شهروندان و امیدآفرینی در جامعه دارد.
رشیدی اظهار کرد: توسعه فضای سبز و ایجاد پارک‌های بزرگ مقیاس برای بهره‌مندی شهروندان در دستور کار شهرداری قرار دارد، ضمن اینکه دیدگاه اعضای شورای شهر ایجاد و توسعه فضاهای سبز با تاکید بر ثروت‌آفرینی و سرمایه‌گذاری انجام شود.
وی اضافه کرد: دیدگاه سرمایه‌گذاری، تولید ثروت و ایجاد درآمد پایدار در احداث فضای سبز و پارک‌ها در مدیریت شهری سنندج مورد توجه بود و توسعه فضای سبز در نواحی منفصل شهری با نگاه تحقق عدالت‌محور کردن خدمات در مدیریت شهری در اولویت قرار دارد.
شهردار سنندج ابراز امیدواری کرد اجرای این پروژه بتواند زمینه رضایتمندی هرچه بیشتر شهروندان ساکن در اسلام آباد را فراهم کند.

شناسه خبر 70716