شناسه خبر:70704
1402/4/5 09:24:04

سپهرغرب، گروه ورزشی: مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با اشاره به برنامه‌های توسعه امکانات ورزشی در روستاهای استان، گفت: به تازگی پنج خانه ورزش روستایی دیگر در ایلام تجهیز شده است.

شهاب شهبازی روز یکشنبه اظهار کرد: به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر پنج خانه ورزش روستایی استان تجهیز و بر این اساس تعداد خانه‌های ورزش روستایی تجهیز شده در استان به 88 مورد رسیده است.
وی عنوان کرد: پنج خانه ورزش روستایی تجهیز شده شامل روستای قجر، روستای ونیت، روستای سپتون دشت عباس، روستای حاجی بختیار و روستای باغله است.
وی با اشاره به اهداف تجهیزات خانه‌های ورزش روستایی در استان، افزود: استان ایلام بیش از 550 روستا را در خود گنجانده است که هدف‌گذاری اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام بر تجهیز 100 خانه ورزش روستایی است.
مدیرکل ورزش و جوانان بیان کرد: تجهیزاتی که در خانه‌های ورزش روستایی قرار داده می‌شود شامل میز پینگ پنگ، فوتبال دستی، میز شطرنج، دارت، میله والیبال، توپ فوتبال و والیبال است.
وی گفت: توسعه امکانات ورزشی در روستاها علاوه بر کاهش مهاجرت مردم به شهرها، باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی در روستاهای استان می‌شود.

شناسه خبر 70704