شناسه خبر:70642
1402/4/4 09:02:12

سپهرغرب، گروه خبر: استاندار مرکزی گفت: عملیات ساخت بیمارستان 120 تخت‌خوابی شازند شتاب قابل توجهی دارد و به طور حتم در آینده‌ای نزدیک، به عنوان مرکزی مدرن و متناسب با نیازهای منطقه تکمیل و به مردم این خطه و استان‌های همجوار خدمات درمانی مطلوب ارایه می‌کند.

«فرزاد مخلص الائمه» روز شنبه در حاشیه بازدید از مراحل اجرایی طرح بیمارستان 120 تخت‌خوابی شهرستان شازند افزود: عملیات اجرایی این طرح درمانی در خردادماه سال 97 کلید خورد که مراحل فعالیت آن حدود پنج سال متوقف بود اما اردیبهشت ماه امسال عملیات اجرایی آن به صورت رسمی آغاز شد.
وی بیان کرد: مجموعه پتروشیمی شازند به عنوان مالک و حامی اصلی این طرح درمانی بسیار مهم در منطقه است که امید است در آینده‌ای نزدیک نقشه‌های اجرایی آن صادر و عملیات اجرایی بنا انجام شود.
نماینده عالی دولت سیزدهم در استان مرکزی ادامه داد: این طرح، محصول مشترک تعامل مجلس شورای اسلامی، دولت و شرکت‌های بخش عمومی و شهرداری است و امید است بتوان اقدامی متناسب برای مردم منطقه انجام داد.
مخلص الائمه گفت: در راستای سرعت بخشی به مراحل ساخت بیمارستان 120 تخت‌خوابی شهرستان شازند، شبانه‌روزی کردن طرح در آینده نزدیک در دستور کار قرار می‌گیرد.
نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی نیز در حاشیه این بازدید گفت: عملیات اجرایی ساخت بیمارستان 120 تخت‌خوابی این شهرستان توسط سهامدار عمده شرکت پتروشیمی شازند (گروه توسعه بانک ملی) آغاز شده است و زمین این طرح درمانی به وسعت چهار هزار متر مربع تامین شده که امید است با تزریق به هنگام اعتبارات، این بیمارستان در برنامه زمانبندی شده ساخته و تجهیز شود.
«محمود احمدی بیغش» افزود: این مرکز درمانی پاسخگوی نیاز مردم این منطقه و شهرهای همدان و لرستان است.
وی، ضمن ابراز رضایتمندی از روند عملیات ساخت بیمارستان 120 تخت‌خوابی این شهرستان، گفت: به طور حتم در 2 سال آینده این مرکز درمانی افتتاح و به مردم خدمات درمانی لازم را ارایه می‌دهد.

شناسه خبر 70642