شناسه خبر:70579
1402/4/3 08:35:57

سپهرغرب، گروه خبر: سرپرست مدیریت توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی همدان با اشاره به وضعیت خوب جوجه‌ریزی‌ در اردیبشهت و خردادماه گفت: در حوزه تامین مرغ گرم مشکلی نداریم و روزانه بالغ بر 120 تن مرغ گرم در استان توزیع می‌شود.

داریوش سرحدی با بیان اینکه بازار مرغ گرم و گوشت قرمز استان وضعیت خوبی دارد اظهار کرد: با متخلفان بدون هیچ اغماضی برخورد خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه بازرسان و ناظران همه روزه و تمام وقت در حال رصد بازار هستند افزود: تشکیل پرونده تعزیراتی در پی بروز تخلفات در دستور کار است.
سرپرست مدیریت توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی همدان یادآور شد: جوجه‌ریزی‌های خوبی در اردیبشهت و خردادماه صورت گرفته و روند تولیدات روند قابل توجهی بوده است.
وی با تاکید بر اینکه در اردیبشهت دو میلیون و 600 هزار قطعه و در خرداد بیش از 2 میلیون و 400 هزار قطعه جوجه‌ریزی انجام شده است ادامه داد: این ارقام نویدبخش تولید بیش از نیاز استان است.
سرحدی با بیان اینکه این آمار نشاندهنده این است که در حوزه تامین مرغ گرم در استان هیچ مشکلی ندارد خاطرنشان کرد: روزانه بالغ بر 120 تن مرغ گرم در استان توزیع می‌شود.
وی در بخش دیگر به تسهیل روند توزیع نهاده‌های مورد نیاز مرغداران اشاره کرد و گفت: گوشت قرمز نیز با ورود عشایر به استان و دام‌های پرواری وضعیت خوبی دارد.
سرپرست مدیریت توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی همدان متذکر شد: با احتساب تولیدات گاوداری‌های استان و دام پرواری عشایر بیش از نیاز بازار گوشت قرمز تولید می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه در راستای تولید گوشت قرمز و مرغ گرم هیچ مشکلی وجود ندارد عنوان کرد: اگرچه مکاتباتی برای تامین اقلام تنظیم بازاری هیئت‌های مذهبی در ماه‌های محرم و صفر صورت گرفته است.
سرحدی با بیان اینکه مکاتبات تامین اقلام تنظیم بازاری ویژه موکب‌های اربعینی مستقر در استان ویژه زائران اربعین انجام شده است گفت: پیش‌بینی اسکان و تردد 6 میلیون زائر رفت و برگشت به کربلای معلی از همدان در ایام اربعین صورت گرفته که در حال حاضر تامین اقلام تنظیم بازاری این هیئت‌ها در دستور کار است.

شناسه خبر 70579