شناسه خبر:70137
1402/3/23 12:58:53

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس پلیس راه ایلام با اشاره به اهمیت حذف نقاط حادثه‌خیز در محور ایلام- مهران، گفت: 16 درصد تصادفات استان مربوط به این مسیر ارتباطی است.

سرهنگ ابوالفضل کهزادی روز دوشنبه اظهار کرد: طبق بررسی‌های آماری انجام شده، جاده‌ایلام- مهران به‌واسطه مرز مهران پرترددترین محور ارتباطی استان است.
وی یادآور شد: روزانه بیش از هشت هزار تردد شامل وسایل نقلیه شخصی، صادراتی، زائران و مسافران از این مسیر تردد می‌کنند، این مسئله اهمیت توجه به این جاده‌ها را دوچندان می‌کند.
رئیس پلیس راه ایلام با اشاره وجود سه نقطه حادثه‌خیز در این محور، بیان کرد: هرچند اقدامات خوبی در این مسیر صورت گرفته اما با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین، حذف نقاط حادثه‌خیز محور باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.
سرهنگ کهزادی بیان کرد: دو تونل در مسیر در حال ساخت است که با اتمام این پروژه‌ها بخش زیادی از گره‌ها ترافیکی در اربعین رفع می‌شود.
وی با اشاره به حضور گشت‌های پلیس راه در این مسیر، گفت: گشت‌های پلیس راه در چندین محور کار کنترل و نظارت بر رفتار رانندگان را انجام می‌دهند.
شهرستان مرزی مهران در 85 کیلومتری جنوب غربی ایلام با داشتن مرز بین‌المللی از معابر اصلی و مهم تردد خودروهای شخصی، کامیون‌های حامل کالاهای صادراتی و خودروهای حامل زائران عتبات عالیات است.

شناسه خبر 70137