شناسه خبر:70085
1402/3/22 08:34:07

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان از ایجاد 10 هزار مورد فرصت شغلی برای مددجویان استان خبر داد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان، محمدرسول شیخی‌زاده با بیان اینکه اشتغال‌زایی و کمک به خودکفایی از اولویت‌های این نهاد است، گفت: در سال 1401 نسبت به پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی با همکاری بانک‌های عامل برای طرح‌های کشاورزی، دامداری، صنایع‌ دستی و مشاغل خانگی اقدام شد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان ادامه داد: در سال گذشته 525 میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال از منابع بانکی و امدادی پرداخت‌ شده است.
شیخی‌زاده ابراز کرد: یکی از اهداف اصلی این نهاد، ایجاد اشتغال تولیدمحور در جهت خودکفا کردن خانواده‌های زیر پوشش است و در همین راستا در سال قبل با پرداخت تسهیلات خودکفایی به مددجویان، یک‌هزار و 660 نفر از خانواده‌های تحت حمایت به مرحله خودکفایی رسیده و از چرخه حمایتی این نهاد خارج شدند.
شیخی‌زاده در پایان یادآور شد: در سال 1401 به‌منظور جلوگیری از انحراف طرح‌ها و راهنمایی به‌موقع مجریان طرح‌های اشتغال، 52 هزار و 600 مورد نظارت انجام‌ گرفته است.

شناسه خبر 70085