شناسه خبر:70069
1402/3/21 11:43:48

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت ایلام با اشاره به تشدید نظارت بر بازار استان، گفت: طرح جمع‌آوری لوازم خانگی بدون شناسه در سطح بازارهای استان آغاز شده است.

مهدی کاکاخانی روز شنبه اظهار کرد: لوازم خانگی ازجمله کالاهایی است که طرح نظارت بر آن در استان تشدید یافته و این نظارت‌ها بیشتر به‌منظور داشتن شناسه لوازم خانگی است.

وی با اشاره به اینکه نداشتن شناسه کالا به منزله قاچاق کالا محسوب می‌شود، افزود: هرگونه لوازم خانگی بدون شناسه در قالب این طرح جمع‌آوری می‌شوند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت ایلام تأکید کرد: گشت‌های مشترگ سازمان صمت، تعزیرات و دیگر دستگاه‌های نظارتی و بازرسی در استان به منظور جمع‌آوری لوازخ خانگی بدون شناسه آغاز شده است.

کاکاخانی اضافه کرد: شهروندان برای خرید کالاهای معتبر و شناسنامه‌دار کد کالا را به *4*7777# ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه طرح‌های سازمان بازرسی صمت استان به طور مداوم و در طول سال ادامه دارد، بیان کرد: جلوگیری از گران‌فروشی و عرضه کالاهای با کیفیت و استاندارد ازجمله اهداف مهم سازمان صمت استان است.

معاون نظارت و بازرسی صمت استان بیان کرد: مردم استان ایلام هرگونه تخلف احتکار، قاچاق، عدم عرضه محصول، عدم درج قیمت، کم‌فروشی و..، از طریق سامانه شبانه‌روزی 124 گزارش کنند.

بیش از 45 هزار واحد صنفی در استان ایلام فعال است.

 

شناسه خبر 70069