شناسه خبر:70034
1402/3/21 09:36:57

استاندار کرمانشاه از تشکیل یک کارگروه استانی برای تامین مالی فاز 2 قطار شهری و رفع مشکلات آن و فعال سازی پروژه خبر داد و گفت: عملیات اجرایی تونل قطار شهری از حدفاصل میدان آزادی به میدان فردوسی با قدرت و سرعت بیشتری ادامه می‌یابد.

«محمدطیب صحرایی» با اشاره به برگزاری نشست بررسی وضعیت پروژه قطار شهری کرمانشاه؛ به اهمیت تصمیمات مدیریتی اشاره کرد و افزود: یک تصمیم تنها برای نسل امروز نیست و باید با دوراندیشی و آینده‌نگری به رعایت حقوق شهروندی نسل فردا هم اندیشید.

وی به انتقادات بسیاری که به چگونگی اجرای پروژه قطار شهری وجود دارد، اشاره کرد و گفت: ما وارث وضعیت فعلی هستیم و امکان بازنگری و اجرای یک طرح جدید هم میسر نیست.

وی گفت: خوشبختانه همه در مورد اجرای بخش زیرزمینی قطار شهری اجماع دارند و عملیات اجرایی این بخش باید با شتاب بیشتری پیش برود و مردم پس از سال‌ها انتظار، نتیجه عملی این هزینه‌ها را مشاهده کنند.

استاندار کرمانشاه از عزم جدی مدیریت ارشد استان برای فعال کردن فاز 2 پروژه قطار شهری کرمانشاه خبر داد و گفت: تمام توان خود را برای وصول طلب‌های شهرداری از ادارات دولتی و تامین مالی پروژه‌ به کار خواهیم گرفت.

وی در ادامه از تشکیل کارگروه استانی پروژه قطار شهری خبر داد و گفت: این کارگروه برای چگونگی حل مشکلات پروژه و راه‌های تامین مالی آن تصمیم گیری خواهد کرد.

 

شناسه خبر 70034