شناسه خبر:69726
1402/3/10 09:09:15

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی شهرداری منطقه یک کرمانشاه از برپایی ایستگاه معرفتی دهه کرامت در این منطقه خبر داد.

حسین مسکنه روز گذشته اظهار کرد: پیرو تأکیدات رهبر انقلاب مبنی بر جهاد تببین و امر عفاف و حجاب، ایستگاه معرفتی دهه کرامت به‌مناسبت میلاد امام رضا علیه‌السلام از سوی منطقه یک و با همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه در پارک خانواده واقع در چهارراه نوبهار آغاز به کار کرد.
وی افزود: غرفه کودک و نوجوان، غرفه گفت‌وگوی صمیمانه، دیوار آزاد و مشاوره، ازجمله برنامه‌های این ایستگاه است.
مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی شهرداری منطقه یک کرمانشاه با بیان اینکه هدایایی برای کودکان و نوجوانان در این ایستگاه تهیه شده است، تصریح کرد: این ایستگاه از روز دوشنبه، هشتم خردادماه افتتاح می‌شود و تا چهارشنبه دهم خردادماه از ساعت 16 الی 20 فعالیت دارد.
وی با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی شهرداری منطقه یک متداوم است، گفت: با وجود آنکه توان برگزاری مراسمات فرهنگی به‌صورت تکمحور را داریم، اما مبنا را بر برنامه‌های مشارکتی جهت تقویت دیگر نهادهای فرهنگی، مساجد و هیئت‌های مذهبی قرار داده‌ایم.
مسکنه در ادامه ضمن دعوت از عموم شهروندان جهت حضور در این ایستگاه، بیان کرد: در روز اول فعالیت، استقبال خوبی از این ایستگاه به‌خصوص غرفه گفت‌وگوی صمیمانه صورت گرفت، هیچگونه محدودیتی نداریم و همه شهروندان می‌توانند حضور پیدا کنند.

شناسه خبر 69726