شناسه خبر:69724
1402/3/10 09:07:21

سپهرغرب، گروه خبر: نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه با بیان اینکه جهادگران بازوان توانای سازندگی و پیشرفت جامعه هستند، بر اهمیت تبیین فعالیت‌های انجام‌شده تأکید کرد.

آیت‌الله «مصطفی علما» روز سه‌شنبه در دیدار جهادگران سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با تجلیل از برنامه‌ها و فعالیت‌های جهادگران سازندگی، افزود: باید به‌صورت مستمر جلساتی با گروه‌های جهادی برگزار شود و برخی مسئولان که دست‌اندرکار هستند، در جلسات حضور یابند.
وی اظهار کرد: خوشبختانه توسط جهاد سازندگی کارهای خوبی انجام شده که باید اطلاع‌رسانی شود تا مردم در جریان این خدمات قرار بگیرند و از ظرفیت‌های خوب رسانه‌ها به نحو مطلوب استفاده شود.
آیت‌الله علما درباره ضرورت استفاده از ظرفیت‌های استان گفت: صنایع دستی ما بسیار می‌تواند اشتغال‌زایی کند و گروه‌های جهادی می‌توانند این صنایع کوچک را مورد حمایت قرار دهند.
وی تصریح کرد: باید از ظرفیت‌های عظیم اقلیمی، فرهنگی و طبیعی استان بیشتر استفاده شود، اگر مکان‌های تاریخی را به‌خوبی معرفی کنیم، موجبات حضور گردشگران را فراهم می‌کنیم و اشتغال‌زایی خوبی در استان اتفاق خواهد افتاد.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه بیان کرد: باید مسئولان بیشتر ظرفیت‌های استان را معرفی کنند و این امکانات مدیریت بهینه شود؛ بنابراین باید مدام از مدیران مطالبه‌گری کرد تا بیشتر تلاش کنند.
   خیرین کرمانشاه شناسایی و تشویق شوند
امام‌جمعه کرمانشاه همچنین در جلسه هیئت‌امنای مجمع خیرین استان کرمانشاه تأکید کرد: خیرین استان باید شناسایی شوند و مورد تشویق قرار گیرند.
وی از خدمات خیرین در تمام زمینه‌ها تجلیل کرد و افزود: بسیاری از کارها را دولت به‌تنهایی نمی‌تواند به سرانجام برساند، بنابراین اینجاست که خیرین با همه توان هم‌داستان با دولت برنامه‌های سلامت، فرهنگی و حمایتی خود را انجام می‌دهند.
آیت‌الله علما گفت: خوشبختانه استان کرمانشاه همواره از وجود خیرین در تمام زمینه‌ها بهره‌مند بوده و ساخت ده‌ها مکان بیمارستانی، آموزشی، خدماتی و عام‌المنفعه نمونه‌های بارز این خدمات است.
در این جلسه مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان کرمانشاه گزارشی از فعالیت‌های انجام‌گرفته مجمع یادشده را ارائه کرد.

شناسه خبر 69724