شناسه خبر:69636
1402/3/9 08:41:16

سپهرغرب، گروه خبر: معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام گفت: با موافقت شورای گسترش و برنامه‌ریزی آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مجوز یک رشته تحصیلی در مقطع دکترای تخصصی و دو رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد در این دانشگاه اخذ شد.

کریم کوخایی‌زاده در خصوص فرآیند اخذ مجوز این سه رشته تحصیلی اظهار کرد: شورای گسترش و برنامه‌ریزی آموزش عالی در آخرین جلسه خود با پذیرش دانشجو توسط دانشگاه ایلام و در سه رشته تحصیلی در مقاطع دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد برای مهرماه 1402 موافقت به عمل آورد.
وی ادامه داد: مجوز دکتری تخصصی مهندسی شیمی، کارشناسی ارشد حسابداری و کارشناسی ارشد مطالعات منطقه‌ای گرایش مطالعات خاورمیانه و شمال آفریقا برای دانشگاه ایلام صادر شده است.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اضافه کرد: پس از پیگیری‌های مستمر در طول یک سال گذشته بالآخره موفق به دریافت رشته‌های مذکور برای دانشگاه ایلام شدیم و امیدواریم در آینده نیز بتوانیم با توجه به نیاز دانشجویان، رشته‌های جدید را در دانشگاه راه‌اندازی کنیم.
کوخایی‌زاده با بیان اینکه اخذ رشته‌های جدید در دانشگاه، می‌تواند به توسعه و شکوفایی استان کمک کند، بیان کرد: دریافت رشته‌های جدید بر اساس تربیت نیروی انسانی و نیاز جامعه شکل گرفته است.
وی افزود: دانشگاه ایلام خود را موظف می‌داند به ارتقای کمیت و کیفیت فعالیت‌های خود در راستای تربیت دانشجویان اقدام کند.

شناسه خبر 69636