شناسه خبر:69610
1402/3/8 11:38:49
به‌مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر انجام شد؛

افتتاح رسمی بخش سوخت‌رسانی مجتمع پارس در منطقه همدان

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان ابراز کرد: به‌مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، بخش سوخت‌رسانی مجتمع خدماتی رفاهی پارس در ناحیه مرکزی منطقه همدان به‌طور رسمی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، امین روستایی گفت: جمعه پنجم خردادماه 1402 با هدف تسهیل دسترسی و رفاه حال هم‌وطنان عزیز جایگاه پارس ناحیه مرکزی با عرضه فرآورده‌های بنزین و نفتگاز به‌طور رسمی افتتاح شد.
وی افزود: با افتتاح این جایگاه، تعداد جایگاه‌های عرضه فرآورده‌ نفتی ناحیه مرکزی به 37 باب و درمجموع تعداد جایگاه‌های استان به 129 باب رسید.
این مقام مسئول اضافه کرد: اکنون از تعداد کل اشاره‌شده، 13 باب بنزین، 11 باب بنزین و سی‌ان‌جی، 12 باب بنزین، نفتگاز و سی‌ان‌جی، 67 باب بنزین و نفتگاز، 24 باب سی‌ان‌جی و دو باب نفتگاز عرضه می‌کنند.
وی ادامه داد: پارس، مجتمع خدماتی- رفاهی بین راهی بوده و با زمینی به مساحت 23 هزار متر و دو هزار و 500 متر زیربنا، دارای چهار مخزن ذخیره‌سازی (دو مخزن 45 هزار لیتری بنزین و دو مخزن 45 هزار لیتری نفتگاز) است. برای راه‌اندازی این جایگاه با احتساب هزینه خرید زمین، مبلغی حدود 30 میلیارد تومان هزینه شده است.
روستایی تصریح کرد: این جایگاه که در مسیر آزادراه ساوه همدان قرار دارد، دارای هشت تلمبه دونازله (چهار تلمبه بنزین و چهار تلمبه نفتگاز) از نوع نفت ابزار بوده و درمجموع امکان سوختگیری هم‌زمان 16 خودرو وجود دارد.
این مقام مسئول اضافه کرد: در فاز نخست امکاناتی ازجمله رستوران، سرویس‌های بهداشتی، نمازخانه، هایپرمارکت، کافی‌شاپ، سوغات‌سرا، سوهان‌پزی و فست‌فود راه‌اندازی شده و در فاز دوم عرضه سوخت سی‌ان‌جی و تأسیس سوئیت‌های اقامتی و غیره در دستور کار است؛ در فاز نخست بهره‌برداری از این مجتمع به‌طور مستقیم برای حدود 30 نفر اشتغال‌زایی شده است.
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان از پیاده‌سازی کامل زیرساخت‌های مورد نیاز طرح کهاب در جایگاه پارس و اجرای مراحل سه‌گانه این طرح در این پمپ بنزین خبر داد.
این گزارش می‌افزاید، در ادامه مراسم حمیدرضا حاجی‌بابایی، نماینده مردم شهرستان‌های همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: خدمات شایسته‌ای در حوزه سوخت‌رسانی ارائه شده و از زحمات مجموعه قدردانی می‌کنیم.
وی با بیان اینکه خبرهای خوشی در حوزه عمران، آبادانی و توسعه برای شهرستان فامنین وجود دارد، تأکید کرد: ما باید در مسیر توسعه گام برداریم و از طرح‌های توسعه‌ای سرمایه‌گذاران استقبال کنیم.
این مقام مسئول نوید داد: اکثر تقاضاهای مردم برای راه‌اندازی کسب‌وکار در درگاه ملی مجوزها تأیید خواهد شد و مانعی در این راه وجود ندارد.
بر پایه این گزارش، این مراسم با حضور حجت‌الاسلام غفاری امام‌جمعه شهر فامنین، مدیر و مسئولان منطقه همدان، سیدروح الله حسینی فرماندار فامنین و دیگر مدعوین برگزار شد.
گفتنی است، به‌عنوان گامی مؤثر در تحقق مسئولیت اجتماعی شرکت و ترغیب مردم به خرید الکترونیک گاز مایع، راهنمایی چگونگی دسترسی شهروندان به کارت‌های سوخت جامانده خود در جایگاه‌ها، سامان‌دهی و مدیریت عرضه این فرآورده‌ و اجرای رویکرد نوین نظام توزیع فرآورده‌های نفتی در راستای پیاده‌سازی سیاست‌های غیر قیمتی وزارت نفت، به همت روابط عمومی منطقه نمایشگاهی تبلیغی در محیط محل برگزاری مراسم برپا شد.
جایگاه پارس در کیلومتر 65 اتوبان همدان– ساوه (لاین برگشت) واقع شده است. هم‌وطنان و هم‌استانی‌های شریف با نصب نرم‌افزار «باک» (baak.niopdc.ir) در گوشی‌های هوشمند، می‌توانند محل جغرافیایی و همچنین امکانات و نوع عرضه 129 جایگاه سوخت استان همدان را پیدا کرده و برای سوختگیری به نزدیک‌ترین پمپ بنزین مراجعه کنند.

شناسه خبر 69610