شناسه خبر:69508
1402/3/6 10:11:40

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان از حمایت هفت هزار و 500 فرزند دختر یتیم و محسنین خبر داد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان، محمدرسول شیخی‌زاده ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت، اظهار کرد: از میان بیش از 14 هزار فرزند تحت حمایت این نهاد، هفت هزار و 500 نفر دختران یتیم و نیازمند هستند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان با بیان اینکه هفت هزار و 500 دختر یتیم و محسنین نیازمند تحت حمایت این نهاد هستند، ادامه داد: این تعداد فرزند با مشارکت 32 هزار حامی نیکوکار در زمینه‌های مختلف علمی، فرهنگی، ورزشی، درمانی و غیره با رفع نیازمندی‌هایشان، حمایت می‌شوند که از ابتدای امسال 9 میلیارد تومان به حساب ایتام خود واریز کرده‌اند.
شیخی‌زاده با بیان اینکه دختران یتیم نیازمند تا زمان ازدواج در طرح اکرام ایتام و محسنین مورد حمایت قرار دارند، خاطرنشان کرد: سرانه فرزندان یتیم درحال حاضر یک میلیون تومان و سرانه فرزندان محسنین 430 هزار تومان است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان گفت: نیکوکاران می‌توانند آمادگی خود را برای حمایت از فرزندان طرح اکرام ایتام و محسنین با ثبت‌نام در وبگاه ekram.emdad.ir یا مراجعه حضوری به تمام دفاتر این نهاد در سراسر استان، اعلام کنند.

شناسه خبر 69508