شناسه خبر:69248
1402/2/30 09:58:41

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: مردم غیور دیار «بیجار» سربازان واقعی امام و‌انقلاب و مفسر منظومه فکری انقلاب هستند.

سردار سیدصادق حسینی پیش از ظهر پنجشنبه در همایش یاد یاران در سالن شهید نظامپور در جمع کثیری از مردم بسیجی و رزمندگان دوران دفاع مقدس بیجار اظهار کرد: نقش بیجار گروس در انقلاب اسلامی و پیروزی آن بسیار برجسته است و این دیار شهدای بسیاری تقدیم ایران اسلامی کرده است.
وی گفت: بیجار گروس در دوران دفاع مقدس هم محور مقاومت برای دفاع از حریم ولایت بود و این شهرستان گل سرسبد استان کردستان است.
فرمانده سپاه کردستان افزود: وجود چهار هزار و و 700 رزمنده، 450 شهید والامقام و چهار شهید دفاع از حرم زینب کبری نشان از افتخارات بیجاری‌های سلحشور است.
سردار حسینی افزود: خرسند هستیم ایران کهن و‌ انقلاب شکوهمند اسلامی در برابر تمامی دشمنان پابرجاست و با جانفشانی‌های شهدا و رزمندگان دشمنان از صحنه تاریخ حذف شدند و این نشان از قدرت و استقامت ملت ایران و قدرت اسلام است.
وی خطاب به مردم‌ بیجار گفت: شما نقش برجسته‌ای در دفاع مقدس داشته‌اید، شما شاخه‌های سبز مقاومت شدید و در پیروزی در جنگ و شکست دشمن نقش بسیار ارزنده‌ای داشته‌اید.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان بیان کرد: سختی‌های هشت سال دفاع مقدس بر دوش شهدا و خانواده‌های شهدا بوده است.
سردار حسینی به اغتشاشات سال گذشته اشاره و بیان کرد: ما در سال گذشته تجربیاتی را پشت سر گذاشته‌ایم و با قدرت نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کردیم.
وی بیان کرد: امروز جنگی به نام ترکیبی و جنگ سخت در پیش داریم؛ اما ما با آگاهی همچنان بر دشمن پیروز هستیم.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اظهار کرد: دشمن یک تهاجم ترکیبی دارد که جنبه اقتصادی، امنیتی و رسانه‌ای دارد، اما آن‌ها شکست خواهند خورد و ما همواره پیروز هستیم.
سردار حسینی ادامه داد: دشمن تلاش کرد انقلاب اسلامی را تحریف کند و در ذهن جوانان و نخبگان علمی از وضعیت کنونی و گذشته و آینده کشور تغییراتی دهند اما شکست خوردند.
وی گفت: رهبری فرمودند برنامه‌ریزی دشمن خوب بود اما شناختشان از کشور بد بود چون مردم ایران را هرگز نشناختند.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: امروز وظیفه ما سخت‌تر است، جنگ نرم جنگی دشوار است. جنک اراده و عقیده و تسلط بر دهن و قلب افراد است که شما جوانان و مردم شریف ایران باز هم پیروز خواهید شد.
سردار حسینی گفت: تخریب نهادهای انقلاب اسلامی تحریف اندیشه و شخصیت عملکرد امامین انقلاب در دستور کار دشمن بود که امروز در جهاد تبیین وظیفه یکایک ما دفاع از صیانت انقلاب و ایستادگی در برابر دشمن است.
وی بیان کرد: دشمن درصدد است دستاوردهای انقلاب اسلامی را وارونه جلوه داده و قدرت نظام جمهوری اسلامی در منطقه و واقعیت‌های گذشته ما را وارونه جلوه دهند.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس گفت: دشمن با تمام ظرفیت‌ها و امکانات برای شکست کشور ما آمد؛ اما شکست خورد چون ملت ایران از عقیده و آرمان‌های خود دفاع کردند.
سردار حسینی بیان کرد: حضور گسترده امروز در آستانه فتح خرمشهر و به یاد سفر تاریخی رهبری نشان از اراده و ایستادگی شما مردم شریف است.

شناسه خبر 69248