شناسه خبر:69149
1402/2/27 08:34:48

سپهرغرب، گروه خبر: امام‌جمعه همدان با تأکید بر اینکه بسیج سازندگی می‌تواند تأثیر جدی در عرصه محرومیت‌زدایی و مبارزه با تبعیض داشته باشد، گفت: گزارش‌های این مجموعه قابل راستی‌آزمایی است و درگیر کاغذبازی اداری نیست.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حبیب‌الله شعبانی‌موثقی در دیدار با جمعی از جهادگران بسیج سازندگی اظهار کرد: از این مجموعه پُرخیروبرکت که از نفس قدسی حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب نشأت گرفته، می‌توان به‌عنوان یک سنت حسنه نام برد که در جامعه جریان دارد.
وی با بیان اینکه رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب به این موضوع اشاره کردند که در مسئله عدالت دچار عقب‌افتادگی شده‌ایم، گفت: باید برای جبران این عقب‌افتادگی بیشتر تلاش کنیم و یکی از بسترهای مناسب برای رسیدن به عدالت در جامعه، مجموعه بسیج سازندگی است.
امام‌جمعه همدان با تأکید بر اینکه بسیج سازندگی می‌تواند تأثیر جدی در عرصه محرومیت‌زدایی و مبارزه با تبعیض داشته باشد، یادآور شد: یکی از مجموعه‌هایی که گزارش‌های آن قابل راستی‌آزمایی است و انسان اثرات خدمات آن را به‌راحتی مشاهده می‌کند و درگیر کاغذبازی اداری نیست، بسیج سازندگی است.
وی با بیان اینکه بسیج سازندگی به‌ معنای واقعی کلمه در میدان حضور دارد و اعضای آن مرد میدان هستند، اظهار کرد: در جمع مسئولان بارها بر این موضوع تأکید داشته‌‌ام که اگر امروز با مشکل اقتصادی و مسکن مواجهیم، راه اصلی رفع آن مردمی‌سازی اقتصاد است؛ موضوعی که رهبر معظم انقلاب نیز بر آن تأکید داشته و دارند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین شعبانی‌موثقی افزود: بسیج سازندگی تجربه بسیار موفقی است که می‌توان با مردمی‌سازی، مشکلات موجود را حل کرد.
وی با بیان اینکه برای حل مشکل مسکن می‌توان زمین رایگان در اختیار مردم قرار داد و برای ساخت آن بسیج سازندگی را وارد میدان کرد، گفت: امروز در جامعه لازم است بسیج سازندگی در کارهای بزرگ‌تر نیز ورود کند و معتقدم اگر در زمینه مصلای همدان ورود می‌کرد، تابه‌حال ساخته شده بود.

شناسه خبر 69149