شناسه خبر:69105
1402/2/25 09:03:54

سپهرغرب، گروه خبر: نایب رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک با بیان اینکه وضعیف نامناسب آسفالت خیابان امام خمینی( ره ) اراک اعتراض شهروندان را به دنبال داشته است، گفت: این خیابان تا پایان هفته جاری تعیین تکلیف می‌شود.

علی جعفر محصولی روز یکشنبه، افزود: حفر کانال به منظور برق‌رسانی به بیمارستان حضرت ولعیصر(عج) اراک از خیابان امام خمینی(ره) باعث نابسمانی این خیابان شده است.
وی با بیان اینکه پیاده‌راه‌سازی این خیابان نیز مد نظر مدیریت شهری اراک قرار دارد، ادامه داد: درخصوص آسفالت کانال، اختلافی بین شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی اراک ایجاد شده بود که اکنون این مهم حل و به زودی تعیین تکلیف می‌شود.
نایب رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک تاکید کرد: به طور حتم تا پایان هفته جاری، تصمیم گیری لازم در خصوص آسفالت این مسیر و یا اجرای طرح پیاده‌راه سازی انجام می‌شود.
محصولی اضافه کرد: گزینه پیاده‌راه‌سازی این خیابان یکی از برنامه‌های شورای اسلامی شهر و شهرداری اراک است که در این صورت به آسفالت نیازی نیست.
وی ادامه داد: در صورت پیاده‌راه‌سازی این خیابان، مسیر تردد خودروها به سمت میدان شورا مسدود و در عوض خیابان‌های ادبجو و حاج پاشی 2 طرفه می‌شوند.

شناسه خبر 69105