شناسه خبر:69043
1402/2/24 00:54:24
معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی پارک علم و فناوری همدان خبر داد:

ارائه تسهیلات ارزان‌قیمت به 38 واحد فناور در شهرستان بهار

سپهرغرب، گروه خبر: معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی پارک علم و فناوری همدان از ارائه تسهیلات ارزان‌قیمت از محل تبصره 16 بنیاد علوی به 38 واحد فناور شهرستان بهار خبر داد.

بهزاد خزاییان در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان بهار که به ریاست فرماندار بهار و با حضور نمایندگان اداره کل صمت، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و برخی مدیران عامل بانک‌ها در محل فرمانداری شهرستان بهار برگزار شد، بیان کرد: با اینکه نماینده بنیاد علوی در شهرستان بهار معرفی نشد، اما پارک علم و فناوری همدان توانست برای 38 واحد فناور این شهرستان تسهیلات ارزان‌قیمت از محل تبصره 16 بنیاد علوی تأمین کند.

وی با بیان اینکه بانک‌های عامل در ارائه تسهیلات ارزان‌قیمت به واحدهای فناور سلیقه‌ای عمل می‌کنند، افزود: بسیاری از تسهیلات واحدهای فناور در بانک‌ها بلاتکلیف مانده است و باید همکاری‌های لازم و بیش‌ازپیش انجام شود.

گفتنی است؛ در این جلسه مقرر شد دفتر بنیاد علوی در راستای حمایت‌های مالی در جهت ارائه تسهیلات به واحدهای فناور شهرستان بهار راه‌اندازی شود و همچینین بانک‌ها فرآیند ارائه تسهیلات را تسهیل کنند.

همچنین اداره کل صمت و سازمان جهاد کشاورزی همدان به ارائه گزارش عملکردی از وضعیت و تحقق اشتغال ایجادشده در سال 1401 و نیز تعهد ایجاد اشتغال در سال 1402 پرداختند.

شناسه خبر 69043