شناسه خبر:68799
1402/2/18 08:43:04

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از دستگیری مجرمی خبر داد که به بهانه تحویل خودرو به قیمت کارخانه از 18 نفر مبلغ 137 میلیارد و 40 میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود.

سردار علی‌اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پس از اعلام شکایت چند نفر مبنی بر اینکه شخصی با معرفی خود به عنوان نماینده شرکت‌های خودروساز به آن‌ها وعده تحویل خودرو به قیمت کارخانه را داده و پس از اخذ مبالغ هنگفت، متواری شده است رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی ادامه داد: در تحقیقات به عمل آمده کارآگاهان مشخص شد متهم پس از تحویل چند دستگاه خودرو به متقاضیان و جلب اعتماد شهروندان از 18 نفر مبلغ 137 میلیارد و 40 میلیون ریال کلاهبرداری کرده و متواری شده است.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: کارآگاهان اداره جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی متهم در یکی از محلات شهر تهران شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.
وی افزود: متهم دستگیر شده پس از انتقال به کرمانشاه و در بازجویی‌های انجام شده به کلاهبرداری میلیاردی از شاکیان اعتراف کرد.
جاویدان در پایان از تشکیل پرونده‌ای در این خصوص و معرفی کلاهبردار دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

شناسه خبر 68799