شناسه خبر:68696
1402/2/16 10:47:32

سپهرغرب، گروه خبر: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور با اشاره به اینکه 106 واحد تولیدی در ایلام احیا شده، گفت: بیش از یک‌هزار فرصت شغلی جدید از طریق احیای واحد‌‌های راکد و ارتقای ظرفیت تولید واحدها در استان ایلام ایجاد شده است.

محسن کوشش‌تبار روز پنجشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1402 در نشست خدمات سرمایه‌گذاری که با حضور بهرام‌نیا استاندار ایلام و مدیران کل حوزه اقتصادی استان برگزار شد، با قدردانی از تلاش‌های انجام‌شده در حوزه اقتصادی استان با مدیریت استاندار ایلام و مجموعه مدیران حوزه اقتصادی استان، افزود: در بدو ورود به استان وحدت و همدلی، اتحاد و انسجام بین مدیران حوزه اقتصادی استان را با مدیریت استاندار ایلام شاهد بودم که جای تشکر و قدردانی دارد.
وی ابراز کرد: با تلاش‌های انجام‌شده 96 واحد تولیدی در استان ایلام ارتقای ظرفیت تولید داشته که این از مصادیق بارز بهره‌وری و استفاده صحیح از ظرفیت‌ها است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور ادامه داد: همچنین در دولت سیزدهم در استان ایلام 106 تولیدی در این استان احیا شده و علاوه‌بر احیای این واحدها، واحد راکد دیگری به استان اضافه نشد که جای قدردانی دارد و باید این روند استمرار داشته باشد.
کوشش‌تبار با اشاره به کسب رتبه نخست ایلام در حوزه اشتغال کشور، گفت: علاوه‌بر اشتغال ایجادشده که باعث شد استان رتبه نخست کشور را در این زمینه کسب کند، بیش از یک‌هزار فرصت شغلی جدید از طریق احیای واحد‌های راکد و ارتقای ظرفیت تولید واحدها در استان ایلام ایجاد شده است.
وی در ادامه با اشاره به اینکه فضای ایلام مهیای ورود سرمایه‌گذاران و تجار است‌، خاطرنشان کرد: با همت استاندار ایلام و مجموعه تیم اقتصادی استانداری ایلام فضا برای حضور و فعالیت سرمایه‌گذاران در استان ایلام امید‌آفرین و امید‌بخش است.

شناسه خبر 68696