شناسه خبر:68596
1402/2/13 09:24:56

معاون‌ توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام گفت: 160 میلیارد ریال از محل فروش اموال مازاد دستگاه‌های اجرایی استان محقق شده است.

نشست فروش اموال مازاد دستگاهای دولتی به ریاست مهندس معاون توسعه و مدیریت منابع استانداری ایلام در سالن جلسات اداره جهاد کشاورزی استان با حضور تمامی اعضاء برگزار گردید.
ناصر نجفی در این نشست بیان کرد: طبق بیانات مقام معظم رهبری شعار سال 1402 «مهارتورم و رشد تولید» است و همه ما باید در راستای این شعار نسبت به کاهش‌ هزینه‌های دولت اقدام کنیم.
وی افزود: باید با فروش اموال مازاد دستگاه‌های اجرایی در راستای افزایش ثروت ملی اهتمام بیشتری داشته باشیم و انتظار می‌رود به جهت اینکه ساختار بودجه محقق و به اقتصاد کشور کمک شود هر دستگاه اجرایی در فروش اموال مازاد خود تسریع به عمل آورد.
معاون‌توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام تأکید کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی استان مکلفند نسبت به تعیین تکلیف واحدهای سازمانی بلاتکلیف خود در شهرستان‌ها اقدام نمایند.
نجفی یادآور شد: از دو هزار میلیارد ریال املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان تنها 160 میلیارد ریال محقق شده و نتیجه عملکرد مدیران در این زمینه قابل قبول نیست و هر مدیری در این راستا کم‌کاری نماید باید جوابگو باشد.
وی خاطرنشان کرد: کلیه مدیران دستگاهای اجرایی استان با همکاری هم نسبت به فروش اموال مازاد خود اقدام نمایند تا بتوانیم بحث فروش اموال مازاد در استان را به طور کلی به پایان برسانیم.

شناسه خبر 68596