شناسه خبر:68595
1402/2/13 09:23:57

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار شهرستان کامیاران با یادآوری برگزاری مسابقات قایقرانی آب‌های خروشان در پالنگان، گفت: برای توسعه و رونق گردشگری در این منطقه، از تمامی طرفیت‌ها برای میزبانی خوب این مسابقات استفاده خواهیم کرد.

کیوان شافعی در جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات قایقرانی آب‌های خروشان در پالنگان که در محل فرمانداری کامیاران برگزار شد، با اشاره به وجود ظرفیت‌های بالای تفریحی و گردشگری در روستای پالنگان اظهار داشت: ورزش و برگزاری رویدادهای ورزشی یکی از راه‌های مناسب برای معرفی این پتانسیل‌ها به مردم کشورمان است.
وی با بیان اینکه کامیاران کارنامه قابل قبولی در زمینه میزبانی مسابقات دو کوهستان از خود ارائه کرد، افزود: برگزاری رویدادهای ورزشی در روستای پالنگان بازتاب مثبتی در زمینه معرفی این منطقه به گردشگران خواهد داشت.
وی اظهار کرد: رویکرد مسئولان استانی و شهرستانی در مورد روستای پالنگان به عنوان یکی از مناطق جذب توریسم، توسعه بُعد گردشگری در این منطقه است.
وی همکاری و تعامل ادارات و نهادهای مختلف دولتی و مردم منطقه را در راستای هرچه مناسب‌تر برگزارکردن این رویداد ورزشی مهم دانست و گفت: باید از ظرفیت تمامی نهادهای مختلف برای یک میزبانی خوب بهره ببریم.

شناسه خبر 68595