شناسه خبر:68411
1402/2/10 09:00:12

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان گفت: شهرداری‌های مناطق باید بدهی‌های سازمان مدیریت پسماند را پرداخت کنند.

علی‌اکبر نظری ظهر روز گذشته در جریان بازدید اعضای کمیسیون خدمات شهری شورا از سازمان مدیریت پسماند شهرداری بر لزوم فعالیت شرکت بهروب در سطح گسترده تأکید کرد و افزود: هرچه این شرکت بهتر و بیشتر فعال باشد، در کاهش زباله‌گردهای سطح شهر مؤثرتر خواهد بود؛ هرچند مدیریت ایجاد شغل از وظایف دولت است.

وی افزایش فضای سبز توسط مدیریت پسماند را مهم دانست و گفت: پرداخت بدهی‌های سازمان مدیریت پسماند از سوی مناطق چهارگانه شهرداری در حفظ و نگهداری تجهیزات و ماشین‌آلات و نیز فعالیت بهتر این مجموعه مهم است و شهردار باید به این موضوع به‌طور ویژه رسیدگی کند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری، زیست‌محیطی و بهداشت شورای اسلامی شهر همدان افزود: باید به دنبال این باشیم که جلساتی را با مدیران برگزار و تأکید کنیم حداقل ماهانه 10 میلیارد ریال به حساب سازمان مدیریت پسماند واریز شود تا این مجموعه بتواند فعالیت‌های رو به جلویی در جهت خدمت به مردم داشته باشد.

وی با بیان اینکه در منطقه دفع زباله استحصال گاز رها شدن زباله‌ها را شاهدیم که مدیریت آن ضرورت دارد، ابراز کرد: سایت ضایعات حتماً پیگیری شود تا امسال به نتیجه برسد.

نظری با تأکید بر انجام اقداماتی چون کاشت درخت در حوزه ضایعات ساختمانی، گفت: باید جرایم دستگاه‌ها در دفع پسماند اطلاع‌رسانی شود تا در شورا مکاتباتی با دست‌اندرکاران داشته باشیم.

 

شناسه خبر 68411