شناسه خبر:68254
1402/2/6 08:17:49
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان خبر داد:

جذب 10 هزار حامی یتیم در ماه مبارک رمضان امسال

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان از جذب 10 هزار حامی جدید برای ایتام و محسنین این نهاد در ماه مبارک رمضان امسال خبر داد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان، محمدرسول شیخی‌زاده با تشریح برنامه‌های این نهاد در اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد، اظهار کرد: حامیان می‌توانند با انتخاب یک یا چند فرزند معنوی و پرداخت ماهیانه کمک‌های خود، یاریگر آن‌ها باشند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان شمار فرزندان تحت حمایت طرح محسنین و اکرام ایتام را حدود 14 هزار نفر برشمرد و افزود: مجموع حامیان این نهاد در سال گذشته 49 هزار و 600 نفر بودند که اکنون با جذب 10 هزار حامی جدید، این رقم به 59 هزار و 600 نفر رسیده است.
شیخی‌زاده گفت: حامیان جدید در ماه مبارک رمضان امسال 32 میلیون تومان به فرزندان تحت حمایت خود کمک کردند.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه هریک از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد دارای شماره کارت‌ بانکی اختصاصی هستند، تأکید کرد: تمامی کمک‌های نقدی حامیان نیکوکار به‌صورت مستقیم به‌ حساب فرزندان معنوی واریز می‌شود و همشهریان نوع‌دوست برای مشارکت در این طرح و پذیرش حمایت ایتام و فرزندان نیازمند، می‌توانند علاوه‌بر مراجعه به دفاتر این نهاد در سراسر استان، از پایگاه اینترنتی ekram.emdad.ir به‌منظور ثبت‌نام در این طرح استفاده کنند.

شناسه خبر 68254