شناسه خبر:67770
1402/1/24 09:19:18

سپهرغرب، گروه خبر: استاندار همدان گفت: ساخت یک‌هزار واحد مسکونی در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در دستور کار دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان قرار دارد.

علیرضا قاسمی‌فرزاد روز سه‌شنبه در جلسه با رئیس، معاونان و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان اظهار کرد: ساخت مجموعه منازل برای کارکنان و استادان دانشگاه و همچنین ساخت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در اراضی دانشگاه آزاد اسلامی همدان موجب تحولات چشمگیر در آن منطقه می‌شود.
استاندار همدان همچنین پیش‌تر گفته بود که هم‌اینک زمین در 16 شهر استان برای اجرای طرح نهضت ملی تأمین شده است و برای شهرهای اسدآباد، ملایر و همدان نیز خبرهای خوشی داریم.
وی ادامه داد: ارتقای رتبه‌ دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان از هفتم به پنجم کشور، نویدبخش آینده‌ روشن این دانشگاه است.
استاندار همدان همچنین در دیدار با رئیس و اعضای هیئت‌رئیسه دانشگاه بوعلی‌سینا همدان گفت: دانشگاه بوعلی‌سینا همدان جزء دانشگاه‌های قدیمی و دارای رتبه برتر و نماد یک دانشگاه پیشرو و مطرح در کشور است.
قاسمی‌فرزاد اظهار کرد: در بازگشایی دانشگاه بعد از دو سال شیوع کرونا، مدیریت خوبی صورت گرفت و مسئله و چالشی ایجاد نشد.
وی تصریح کرد: دانشگاه مهد علم و دانش است و باید اقدامات لازم در راستای تحقق شعار سال در آن انجام شود.
استاندار همدان با تأکید بر اینکه ارتقا و کیفیت‌بخشی به آموزش در دانشگاه بوعلی‌سینا در اولویت باشد، ادامه داد: زمینه افزایش اعضای هیئت‌علمی و همچنین رشته‌های کاربردی و فناور در رشته‌های مختلف فراهم شود.
دانشگاه بوعلی‌سینا همدان دارای بیش از 12 هزار دانشجو و 475 عضو هیئت‌علمی است که از این تعداد 55 نفر با مرتبه استادتمام، 140 نفر با مرتبه دانشیار، 260 نفر با مرتبه استادیار و 20 مربی مشغول فعالیت‌های علمی و آموزشی هستند.

شناسه خبر 67770