شناسه خبر:67633
1402/1/21 08:49:11

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده انتظامی ملایر گفت: یک باند سرقت خودرو و یک دستگاه پراید سرقتی در این شهرستان با تلاش مأموران کلانتری 12 ملایر کشف شد و در این رابطه سه نفر نیز دستگیر شدند.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «احمد ساکی» روز شنبه در تشریح این خبر اظهار کرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت خودرو و کشف یک دستگاه خودرو پراید سرقتی به‌صورت رهاشده در یکی از روستاهای هم‌جوار شهر، مراتب به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری 12 شهرستان ملایر قرار گرفت.
وی افزود: مأموران با به‌کارگیری شیوه‌ها و شگردهای خاص پلیسی و پس از چندین روز تلاش شبانه‌روزی، سرانجام سه نفر از متهمان را شناسایی و در دو عملیات جداگانه آنان را در مخفیگاه‌شان دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی ملایر ادامه داد: دو نفر از متهمان دستگیرشده سارقان خودرو و یک نفر خریدار اموال مسروقه بودند که پس از تشکیل پرونده هر سه متهم به مرجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ ساکی بیان کرد: از مخفیگاه متهمان یک دستگاه خودرو پراید سرقتی نیز کشف و در ادامه تحویل مالباخته شد.
وی همچنین از دستگیری سه سارق، یک خریدار اموال مسروقه، یک نفر درخصوص سلاح کمری غیر مجاز و کشف مقادیری اموال مسروقه در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی توسط مأموران کلانتری 11 این شهرستان خبر داد.
فرمانده انتظامی ملایر گفت: در راستای پاک‌سازی مناطق آلوده و جرم‌خیز و برخورد با سارقان و مخلان نظم و امنیت، طرح ارتقای امنیت اجتماعی توسط مأموران کلانتری 11 شهرستان ملایر اجرا شد.
سرهنگ ساکی افزود: مأموران در اجرای این طرح یک باند سرقت دینام و پمپ کولرهای آبی را شناسایی و در این ارتباط دو سارق و یک خریدار اموال مسروقه را دستگیر کردند که در بازرسی از مخفیگاه متهمان، سه دستگاه دینام و تعدادی پمپ کشف شد.
وی یادآور شد: در این طرح، یک سارق داخل خودرو دستگیر و 10 دستگاه ضبط خودرو، چهار حلقه لاستیک و پنج دستگاه باند ضبط خودرو از مخفیگاه متهم کشف شد.
فرمانده انتظامی ملایر اظهار کرد: مأموران در اجرای این طرح در پاک‌سازی یکی از مناطق آلوده و جرم‌خیز، یک قبضه سلاح کلت کمری غیر مجاز را در بازرسی از مخفیگاه یکی از متهمان کشف و در این ارتباط یک نفر را دستگیر کردند.
سرهنگ ساکی ادامه داد: هر پنج متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

شناسه خبر 67633