شناسه خبر:67580
1402/1/19 13:12:43

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: از ابتدای سال تا پایان تعطیلات نوروز 25 میلیون لیتر ‏بنزین در استان مصرف شده است.

جهانبخش نوکانی اظهار کرد: از ابتدای شروع امسال تا پایان روز 13 فروردین ماه جاری در مجموع 25 میلیون لیتر ‏بنزین در استان مصرف شده است که نسبت به بازده زمانی مشابه سال قبل 12 درصد ‏رشد داشته شد.
وی خاطرنشان کرد: 11 میلیون لیتر نفت گاز با افزایش 18 درصدی از ابتدای امسال تا پایان روز 13 فروردین در استان مصرف شده است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان تصریح کرد: در حال حاضر 86 باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی در استان فعال و به هموطنان خدمات ارائه می‌کنند.
نوکانی از اختصاص 115 میلیون لیتر نفت گاز به کشاورزان استان خبر داد و گفت: در فصل زمستان سال گذشته علرغم سرمای شدید حاکم بر استان کوچکترین مشکلی در عرضه سوخت در جایگاه‌ها نداشتیم.
وی با اشاره به سوخت رسانی مناسب به مناطق مختلف کردستان در زمستان سال گذشته، عنوان کرد: 190 میلیون مترمکعبCNG‏ در سال گذشته در استان مصرف شده است.
به گفته مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، سال گذشته به لحاظ مصرف سوخت پاک ‏CNG‏ نسبت به مدت زمان مشابه رشد 3 درصدی در استان داشته است.
وی از صرفه‌جویی بیش از 190 میلیون لیتر بنزین در سال گذشته در استان خبر داد و گفت: ٥٤ جایگاه CNG ‏به شهروندان خدمات ارائه ‏می‌دهند.‏

شناسه خبر 67580