شناسه خبر:67376
1401/12/27 10:23:33

سپهرغرب، گروه خبر: شهردار سنندج اعلام کرد: شهرداری الکترونیک در 6 ماهه اول سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد و قطعا تحقق شهرداری الکترونیک گام بلندی در شفاف‌سازی، کاهش فساد اداری و...خواهد بود.

سیدانور رشیدی در شورای اداری شهرستان سنندج اظهار کرد: بهسازی معابر و خیابان‌های اصلی در شهر آغاز شده که البته به دلیل شرایط جوی تا حدودی با تاخیر جلو می‌رود.
وی خاطرنشان کرد: در صورت مساعد بودن شرایط آب و هوایی تا قبل از شروع تعطیلات نورزی اقدامات قابل قبولی در این حوزه انجام خواهد گرفت.
شهردار سنندج در مورد برنامه شهرداری در برگزاری ویژه برنامه‌های نورزی نیز گفت: با هماهنگی بین سازمان‌ها و دستگاه‌های متولی در حوزه گردشگری و فرهنگی، مراسمات ایام نوروز در سطح شهر برگزار خواهد شد.
رشیدی اضافه کرد: با توجه به تلاقی بهار طبیعت و بهار قرآن سعی کرده‌ایم هر دو موضوع در تدوین ویژه برنامه.ها دیده شود.
  اجرای سه ابرپروژه عمرانی در سنندج
وی در ادامه با بیان اینکه شهرداری با حمایت و همراهی اعضای شورای اسلامی شهر سه پروژه بزرگ عمرانی شامل طرح تعریض پل قشلاق، احداث تقاطع غیرهمسطح میدان محمدی و ورودی نایسر تعریف شده است، گفت: در کنار این پروژه‌ها چند پروژه میان‌مدت نیز در دستور کار قرار گرفته است.
به گفته شهردار سنندج، با همراهی معاون امور عمرانی استاندار کردستان پروژه ادامه بلوار اسلام آباد که 14 سال بر زمین مانده بود و می‌تواند در تکمیل رینگ شمالی تأثیر بسزایی داشته باشد در شورای ترافیک مصوب شده است.
رشیدی از اصلاح میدان 12 فروردین و همچنین ایجاد بلوار 24 متری در پایین تپه توس‌نوذر خبر داد و گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و با حمایت انتظامی استان این بلوار در راستای رفاه حال شهروندان به بیمارستان توحید متصل خواهد شد.
وی اظهار کرد: در بودجه سال 1402 اجرای پروژه‌ها و برنامه‌های میان مدت با هدف رفع گره‌های ترافیکی در سطح شهر دیده شده است.
  تحقق شهرداری الکترونیک در سنندج
وی اعلام کرد، شهرداری الکترونیک در 6 ماهه اول سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد و قطعا تحقق شهرداری الکترونیک گام بلندی در شفاف‌سازی، کاهش فساد اداری و...خواهد بود.
این مسئول به راه‌اندازی نهضت آسفالت در سطح شهر اشاره کرد و گفت: دو هزار تن قیر رایگان جذب شده که تا این لحظه 700 تن آن در کارخانه آسفالت شهرداری تخلیه شده است.
رشیدی اظهار کرد: عملیات روکش و آسفالت خیابان‌ها و معابر اصلی سطح شهر از اردیبهشت ماه سال آینده به‌صورت ویژه و جهادی آغاز می‌شود.
رشیدی با بیان اینکه انجام روکش و آسفالت معابر اصلی 20 خیابان در شهر سنندج هدف‌گذاری شده است، گفت: در بازه زمانی دو سال آینده در حوزه پروژه‌های سرمایه‌گذاری و طراحی پارک‌های شهری اتفاقات مبارکی رقم می‌خورد.

شناسه خبر 67376