شناسه خبر:67368
1401/12/27 10:05:09

سپهرغرب، گروه خبر: امام جمعه موقت همدان با اشاره به سیاست خارجی موفقیت‌آمیز ایران گفت: توافق ایران، چین و عربستان دشمن را ناامید کرده است

حجت‌الاسلام سیدحسن فاضلیان در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه ماه رمضان در راه است و حق‌الناس و حق‌الله را باید ادا کرد اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان، روزه‌داری، برپایی نماز جماعت و رونق مساجد، تفسیر قرآن و... را با جدیت برگزار کنیم به ویژه اینکه فرصت خوبی است که نماز صبح در مساجد با شکوه هرچه تمام‌تر برگزار شود.
وی افزود: نباید اجازه داد فرصت ماه مبارک رمضان و بندگی خدا به سادگی بگذرد و با غفلت یکباره ببینیم این زمان منحصر به فرد را از دست دادیم.
امام جمعه موقت همدان در ادامه با بیان اینکه در دوره جدید توطئه و نفاق، دشمنان از شرق و غرب گرفته تا سلطنت‌طلب‌ها و براندازها علیه ایران اسلامی دور هم جمع شدند تصریح کرد: دشمنان هرچه در توان داشتند به میدان آوردند و در جنگ ترکیبی، شناختی، ادراکی چون جنگ اقتصادی فرهنگی تلاش کردند تا ملت و انقلاب ما را از پای درآورند اما باز هم شکست خوردند.
وی افزود: در ایام پایانی سال توافق سه‌جانبه ایران، چین، عربستان و ارتباط با کشورهای همسایه چون امارات و قطر وضعیت سیاسی مطلوبی را پیش آورده که دشمنان را ناامید کرده است.
فاضلیان با بیان اینکه این اقدامات و رویدادها نشانه موفقیت ایران در سیاست خارجی است خاطرنشان کرد: نکته مهم سیاست داخلی است که باید مواظب معیشت مردم و مقابله با تورم باشیم.
وی گفت: باید وضعیت بازار و نرخ‌ کالاها را مدیریت کنیم تا از توطئه‌های دشمن در حوزه اقتصادی به سلامت عبور کنیم.
امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه حضور مردم را همه دنیا در راهپیمایی 22 بهمن دیدند گفت: حق مردم این است که آنها در رفاه، آسایش و آرامش باشند بنابراین باید مشکلات اشتغال، ازدواج و مسکن را حل کنیم.
وی با بیان اینکه باید با مخلان بازار و مدیران ناکارامد برخورد شود تاکید کرد: باید مدیران لایق کشور را به سرمنزل مقصود برسانند.

شناسه خبر 67368