شناسه خبر:67333
1401/12/25 10:07:36

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده انتظامی ایلام گفت: 30 نقطه حادثه خیز در محورهای مواصلاتی ایلام شناسایی شده است.

سردار دلاور القاصی مهر صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه در ایام چهارشنبه سوری هیچ گونه حادثه و تلفات جانی نداشتیم و این نشان از همراهی مردم با پلیس در راستای توجه به هشدارها و پیام‌های آموزشی و همچنین همراهی اصحاب رسانه و صدا وسیما بوده است.
وی از تمهیدات پلیس برای پنج‌شنبه و جمعه آخر سال و ساماندهی پارکینگ خودروها خبر داد و گفت: انتظار داریم شهروندان عزیز با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و همچنین عمل به توصیه‌ها و هشدارهای پلیسی، انتظامی استان را همراهی کنند.
وی اضافه کرد: در پنجشنبه و جمعه آخرسال نیز که مردم به زیارت امام زاده‌های استان و قبور اموات خود می‌روند تمهیدات لازم اندیشیده شده است و از مردم عزیز انتظار داریم با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و همچنین عمل به توصیه‌ها و هشدارهای پلیسی، انتظامی استان را همراهی کنند.
فرمانده انتظامی ایلام اضافه کرد: به همین منظور پلیس راه استان طرح نوروزی را از تاریخ 24 اسفند ماه الی 14 فروردین با هدف افزایش گشت‌های هدفمند در محورهای مواصلاتی به منظور کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای با راه اندازی 50 واحد گشت تخصصی و 20و احد گشت تلفیقی با سایر سازمان‌ها تمام تلاش خود را جهت افزایش انضباط ترافیکی برای همشهریان عزیز ایلامی بکار گرفته است.
وی اظهارکرد: با توجه به در پیش بودن سفرهای نوروزی از شهروندان می‌خواهیم با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی به خادمان خود در مجموعه انتظامی برای برقراری امنیت ترافیکی کمک کرده و شرایط سفر خوبی را برای خود مهیا کنند.
وی در ادامه تصریح کرد: یکی از تخلفاتی که پلیس به شدت با آن برخورد می‌کند بحث برخورد با تخلفات حادثه ساز است و پلیس در ایام تعطیلات نوروز با خودروهای که مرتکب تخلف حادثه ساز بشوند به شدت برخورد می‌کند و برابرتدابیر اندیشیده شده تا آخر تعطیلات نوروزی در توقیف پلیس می‌مانند.

شناسه خبر 67333