شناسه خبر:67222
1401/12/23 10:38:59

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فامنین گفت: اقلام اساسی و میوه شب عید برای کنترل قیمت و رفاه حال شهروندان و روستاییان به بازار فامنین تزریق می‌شود.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی فامنین، منصور خزایی اظهار کرد: در ایام پایانی سال 20 تُن برنج هندی، 10 تُن مرغ منجمد، پنج تُن گوشت گوساله منجمد، هشت تُن پرتقال و چهار تُن سیب تحت نظارت جهاد کشاورزی به‌منظور تنظیم بازار و رفع دغدغه‌های مردم شهرستان فامنین توزیع خواهد شد.
وی افزود: از طریق اصناف شهرستان فامنین برای تأمین خرمای مورد نیاز ماه مبارک رمضان نیز اقدامات و تمهیدات لازم اندیشیده شده است تا در این زمینه نیز هیچ‌گونه کمبودی در بازار به‌وجود نیاید.
خزایی با بیان اینکه برنامه‌ریزی لازم برای برقراری کشیک نانوایان و تنظیم بازار انجام شده است، مطرح کرد: به‌منظور رفاه حال شهروندان و بازدارندگی و نظارت بر بازار محصولات اساسی شهرستان با توجه به ایام پایانی سال و تقارن آغاز سال جدید با ماه مبارک رمضان، گشت‌های مشترک بازرسی با حضور همه ادارات و دستگاه‌های مرتبط از 15 اسفندماه فعال شده و تا پایان ماه مبارک رمضان به‌صورت ویژه ادامه خواهد داشت.
مدیر جهادکشاورزی شهرستان فامنین در ادامه تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون 318 هزار و 200 کیلوگرم کالای اساسی با نرخ مصوب در سطح شهرستان توسط مباشرین و فروشگاه‌های زنجیره‌ای توزیع شده است.

شناسه خبر 67222