شناسه خبر:67215
1401/12/23 10:30:45

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار رزن گفت: از دهیاران روستاها انتظار داریم بر نانوایی‌های روستاهای خود نظارت لازم را در ایام پایانی سال و نیز تعطیلات نوروز داشته باشند.

علی‌اصغر غفاری‌آثار با اشاره به پیش رو بودن چهارشنبه‌سوری و ایام پایانی سال، خاطرنشان کرد: چهارشنبه‌سوری امسال باید ویژه‌تر و حساس‌تر از هرسال دیده شود تا درصورت هرگونه مشکل هلال‌احمر، اورژانس، بیمارستان و حوزه‌های مرتبط بتوانند در حداقل زمان به وظیفه ذاتی خود عمل کنند.
وی با تأکید بر حضور مدیران در شهرستان طی ایام نوروز و ایام پایانی سال و هماهنگی لازم و معرفی جایگزین درصورت ترک رزن، افزود: با توجه به تعطیلات نوروز همانند سال گذشته افزایش پزشک اورژانس بیمارستان (دو پزشک) حتماً در دستور کار باشد تا در ارائه خدمات به شهروندان و مسافران با مشکل مواجه نشویم.
آمادگی هلال‌احمر، اورژانس، شهرداری، آتش‌نشانی و پلیس راهور از دیگر مواردی بود که فرماندار رزن بر آن‌ها تأکید کرد و یادآور شد: شهرستان رزن دارای 120 واحد نانوایی بوده که سرکشی و نظارت بر این واحدهای نانوایی توسط دستگاه‌های ذی‌ربط ضرورت دارد.
وی بیان کرد: از دهیاران روستاها نیز انتظار است به همراه بهورز و بهداشت روستا از سطح مغازه‌ها و نانوایی‌های روستاهای خود نظارت لازم را در ایام پایانی سال و نیز تعطیلات نوروز داشته باشند.
فرماندار رزن در ادامه با تأکید بر تنظیف ورودی و خروجی روستاها و نظارت هرچه بیشتر بر جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیر مجاز، ادامه داد: آمادگی دهیاران برای هرگونه اسکان اضطراری احتمالی به‌ویژه در روستاهایی که در مسیر جاده هستند، ضرورت دارد.
وی همچنین با بیان اینکه دهیاران نسبت به ارسال گزارش و وقایع روستای خود اهتمام ویژه‌تری داشته باشند، افزود: با ارسال به‌موقع گزارش و اعلام وقایع نسبت به رسیدگی و پیگیری هرچه سریع‌تر مشکلات بلافاصله اقدام شده و از به طول انجامیدن حل مشکل جلوگیری می‌شود.

شناسه خبر 67215