شناسه خبر:67056
1401/12/20 09:48:18

سپهرغرب، گروه خبر: راه دسترسی به آبشار «اما» در شهرستان ملکشاهی با حضور استاندار ایلام افتتاح شد.

حسن بهرام‌نیا پنج‌شنبه 18 اسفند پس از بازدید از سد ایلام، شرکت در آیین بهره‌برداری از راه دسترسی آبشار اما، بازدید از روستاهای بخش گجی شهرستان ملکشاهی با حضور در شهر مهر، با حضور در مزار شهدای گمنام ضمن قرائت فاتحه، به مقام والای شهدا ادای احترام کرد.
برای راه دسترسی به آبشار «اما» که 280 متر است، از محل مسئولیت‌های اجتماعی چهار میلیارد ریال هزینه شده است.
آبشار آما در نزدیکی روستای آما و پشت سد ایلام واقع است. آبشار این محل در میان دره‌ای واقع شده که آب آن به سمت دریاچه سد ایلام در حرکت است، زیبایی این آبشار در کنار دیواره‌های پوشیده از خزه و سرخس پرسیاوشان صد چندان شده و آن را به یکی از مقاصد و جاذبه‌های گردشگری ایلام تبدیل کرده است.
استاندار ایلام با بیان اینکه سفرهای شهرستانی یکی از مهم‌ترین رویکردهای دولت سیزدهم است، گفت: هدف از سفرهای شهرستانی دیدار بی‌واسطه و رو در رو با مردم است.
بهرام‌نیا بازدید از پروژه‌های شهرستانی را از دیگر اهداف سفرهای شهرستانی بیان و خاطرنشان کرد: در قالب این سفرها مصوبات سفر به هر شهرستان مورد بررسی قرار می‌گیرد و تصمیمات لازم نیز اتخاذ می‌شود.
وی یکی از اولویت‌های مهم را تحقق مصوبات سفرهای شهرستانی ذکر کرد و افزود: مدیران با سرکشی از پروژه‌ها با رفع موانع پیش روی طرح ها، تلاش کنند مصوبات سفرها در موعد مقرر به سرانجام برسند.
نماینده عالی دولت در استان ایلام ابراز امیدواری کرد، با شناسایی ظرفیت‌ها در مناطق مختلف استان و بررسی موانع پیش روی توسعه هر منطقه، خدمات قابل توجهی در این مناطق به مردم ارائه شود.
بهرام‌نیا تأکید کرد: مسئولیت اصلی پیگیری مصوبات سفرهای شهرستانی فرمانداران هستند و باید با جدیت تمام پروژه‌ها را پیگیری کنند.

شناسه خبر 67056