شناسه خبر:66997
1401/12/18 09:42:16

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار شهرستان بهار گفت: با حمایت‌های استاندار همدان بخش عمده‌ای از مشکل مالیات کارگاه‌های صنایع دستی لالجین حل شد و این کارگاه‌ها با داشتن شرایط لازم از پرداخت مالیات معاف شدند.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی فرمانداری بهار، روح‌الله نباتی در شورای اداری بخش لالجین ابراز کرد: حرکت جمعی و نزدیکی، همکاری و همیاری دستگاه‌ها و ادارات مختلف و تیم جوان مدیریتی و اجرایی در شهرستان بهار در کنار حمایت‌های ائمه جمعه موجب شده وضعیت خوبی در خدمت‌رسانی به مردم شهرستان داشته باشیم.
️وی اظهار کرد: همه مدیران اجرایی موظف هستند با پیگیری مشکلات مردم در جذب بودجه از استان و وزارتخانه‌ها کوشا باشند و درآمدزایی را با جذب سرمایه‌گذار لحاظ کنند.
نباتی خاطرنشان کرد: درتلاش هستیم مهاجران در ردیف مناطق محروم کشور دسته‌بندی شود تا برای کمک به توسعه و پیشرفت آن از درآمدهای کلان ملی به‌صورت ردیف بودجه مشخص اختصاص یابد.
️فرماندار شهرستان بهار ابراز کرد: در بخش لالجین با همه زحمات صورت‌گرفته مشکلاتی نیز وجود دارد که با تلاش دستگاه‌های اجرایی و پشتیبانی و حمایت بخشداری و فرمانداری در اسرع وقت حل خواهند شد.
وی تأکید کرد: احترام به ارباب رجوع وظیفه همه مدیران است و هیچ‌کس حق بدرفتاری با مردم را ندارد و درصورت هرگونه گزارش و شکایت، با موارد به‌شدت برخورد خواهد شد.

شناسه خبر 66997